Gå til innhold

sagaen om ishakkerfamilien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det går bra med henne og barna. De har kommet noen skritt videre.

Jeg tror forøvrig ikke hun er her inne lengre, bortsett fra sporadisk, så jeg skal sende link til dette innlegget. Så kan hun selv bestemme om hun vil svare eller ikke :)

Det var godt å høre! Hils henne :-)

Tror det var hun som tipset om den boka "Bjørnen sover". Jeg lånte den på biblioteket i høst.

Gjest Elextra

Jeg tror forøvrig ikke hun er her inne lengre, bortsett fra sporadisk, så jeg skal sende link til dette innlegget. Så kan hun selv bestemme om hun vil svare eller ikke :)

Hils henne! :-)

Ja, tenker på dem av og til jeg også.

Synd hun ble mobba vekk - for det var vel det de ble...

''Synd hun ble mobba vekk - for det var vel det de ble...''

? Jeg trodde hun trakk seg unna fordi hun var redd for gjenkjennelsesfaren i alt hun skrev, hun skrev jo ganske så mye om familien etterhvert...

Annonse

Hils henne så masse og si at vi er mange her inne som ofte tenker på henne! :o)

''Synd hun ble mobba vekk - for det var vel det de ble...''

? Jeg trodde hun trakk seg unna fordi hun var redd for gjenkjennelsesfaren i alt hun skrev, hun skrev jo ganske så mye om familien etterhvert...

Slik oppfattet jeg det også.

Hun fikk vel imidlertid noe kritikk fra en eller to om at hun burde være forsktig med å skrive såpass mye om sin familie, selv om hun ikke skrev navn eller sted. Men mobbing var det vel ikke.

Slik oppfattet jeg det også.

Hun fikk vel imidlertid noe kritikk fra en eller to om at hun burde være forsktig med å skrive såpass mye om sin familie, selv om hun ikke skrev navn eller sted. Men mobbing var det vel ikke.

Noen motsa henne jo og stilte spørsmålstegn ved noen av de tingene hun sa, men ikke verre enn at hun fint tålte det slik jeg oppfattet det. Hun fikk vel ikke mer motbør enn de fleste her inne får innimellom så jeg tror heller ikke hun følte seg mobbet bort, men valgte det selv av "sikkerhetsgrunner" mer eller mindre.

Hun har ingen bruker her på DOL, så hun ville gjerne jeg skulle legge igjen en hilsen. Hun synes det var utrolig koselig å lese denne tråden :)

"Det går rette veien med oss. Vi er ikke ferdige i retten enda (my God det der er dyrt og slitsomt), men det ser ut som det skal gå aldeles veldig greit. Vi er ferdige før sommeren."

Hun har ingen bruker her på DOL, så hun ville gjerne jeg skulle legge igjen en hilsen. Hun synes det var utrolig koselig å lese denne tråden :)

"Det går rette veien med oss. Vi er ikke ferdige i retten enda (my God det der er dyrt og slitsomt), men det ser ut som det skal gå aldeles veldig greit. Vi er ferdige før sommeren."

Hyggelig å høre fra henne!

Gost å høre det går mbra med deg Valnøtt. Lykke til, håper dere får en fantastisk sommer når alt er over.

*klem*

Ååh, så koselig! Henne har jeg tenkt på også. Hils henne så mye tilbake!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...