Gå til innhold

4 uker og back in action

Anbefalte innlegg

xxløvetannxx
Skrevet

Etter 4 uker på skjermet,med injeksjoner og pilletrilling (hva i alle dager gir man noen 50 mg stesolid i døgnet for?) føler jeg meg mye bedre enn jeg har gjort på lenge - men jeg vet jeg ikke er trygg før medisinene er seopnert på vanlig måte...altså ikke min måte (autoseponering).

Om 3 uker venter en tablettfri hverdag med sprøyter hver 14 dag i stedet.....litt vanskeligere å autoseponere den ;)

Håper alle her inne har en noen lunde bra dag og at de som har sollys, benytter seg av det og går seg en god tur i frisk luft :)

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Velkommen tilbake :-)

Depotsprøyter hver 14 dag kan anbefales på det sterkeste.

xxløvetannxx
Skrevet

Dette var virkelig en gla'melding, ja :-)

Ja! Virkelig gla' melding...men på samme tid veldig skremmende.

- Men det regner jeg med at de fleste her kjenner seg igjen i.

xxløvetannxx
Skrevet

Supert å høre! Kos deg! :-)

Mvh

Det kan du banne på at jeg skal :)

Nå skal jeg kose meg med ungene og gi dem kvalitetstid hver for seg også. Men skal passe på å ikke bruke opp energien :)

xxløvetannxx
Skrevet

Så fint da. :-)

Føler meg bedre selv. Har stått en uke på Zyprexa nå. Bare 5 mg da, men i tillegg til andre ting. Føler meg bedre enn på lenge.

Så bra du føler at Zyprexa virker for deg! Det må være en virkelig lettelse, slik som du har slitt med tankekjør!

Håper du får mange fine dager, og at du klarer å nyte sola som titter frem innimellom :)

xxløvetannxx
Skrevet

Velkommen tilbake :-)

Depotsprøyter hver 14 dag kan anbefales på det sterkeste.

Takker og bukker.

Slik jeg ser det, har jeg ikke annet valg nå, enn å ta imot depot, med tanke på ungene mine. Det er dem jeg må sette først, derfor må jeg gjøre det som er best for meg - som på sikt også er det beste for ungene.

Skrevet

Ja! Virkelig gla' melding...men på samme tid veldig skremmende.

- Men det regner jeg med at de fleste her kjenner seg igjen i.

Det er forståelig.. Husker du var ganske dårlig..

Nå får du kose deg med barna og nyte sola. Håper du får mange dager med sol fremover :-)

xxløvetannxx
Skrevet

Så bra,det var positivt :-)

Ja, definitivt positivt. Gleder meg til å ta fatt på livet igjen, etter å ha levd alt for lenge på skyggesiden.

Skrevet

Ja, definitivt positivt. Gleder meg til å ta fatt på livet igjen, etter å ha levd alt for lenge på skyggesiden.

Ja,da er det på tide. Sånt blir man glad av å lese :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...