Gjest Videregående skole Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Dette er til en skoleoppgave. Er det noen som vet om en arealkonflikt av relativt ny dato i Trondheim? Håper på raskt svar. 0 Siter
Gjest Google says Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 http://www.google.no/search?rlz=1C1CHPF_noNO361NO361&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=arealkonflikt+trondheim Les på noen av treffene og du finner garantert flere eksempler du kan bruke... 0 Siter
Gjest hvor nytt Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hva er nyere dato? (Og et godt tips kan jo være å google selv ) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hva mener du med arealkonflikt? Ute? Inne? Konflikt om arealbenyttelse? Dersom siste er tilfeller er reguleringen av boområde vs friluftsområde på Lian et fersk eksempel, og bevaringen av boligområde framfor næringsområde på Svartlamon et litt eldre et. 0 Siter
Gjest Videregående skole Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hva er nyere dato? (Og et godt tips kan jo være å google selv ) Jeg har prøvd å google, men fant ikke noe. 0 Siter
Gjest Videregående skole Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hva mener du med arealkonflikt? Ute? Inne? Konflikt om arealbenyttelse? Dersom siste er tilfeller er reguleringen av boområde vs friluftsområde på Lian et fersk eksempel, og bevaringen av boligområde framfor næringsområde på Svartlamon et litt eldre et. Konflikt om arealbenyttelse. Og så nylig som mulig. 0 Siter
Gjest Videregående skole Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Hva mener du med arealkonflikt? Ute? Inne? Konflikt om arealbenyttelse? Dersom siste er tilfeller er reguleringen av boområde vs friluftsområde på Lian et fersk eksempel, og bevaringen av boligområde framfor næringsområde på Svartlamon et litt eldre et. Jeg har funnet flere avisartikler som beskriver konflikten i Lian. Den passer perfekt, tusen takk for hjelpen! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har funnet flere avisartikler som beskriver konflikten i Lian. Den passer perfekt, tusen takk for hjelpen! ''Jeg har funnet flere avisartikler som beskriver konflikten i Lian.'' Det heter _på_ Lian. ) 0 Siter
Gjest Videregående skole Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 ''Jeg har funnet flere avisartikler som beskriver konflikten i Lian.'' Det heter _på_ Lian. ) Det stemmer sikkert. Jeg bor på en annen kant av landet, kjenner ikke de lokale områdene i/rundt Trondheim. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har funnet flere avisartikler som beskriver konflikten i Lian. Den passer perfekt, tusen takk for hjelpen! Bra det - lykke til med oppgaven 0 Siter
pusi Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har funnet flere avisartikler som beskriver konflikten i Lian. Den passer perfekt, tusen takk for hjelpen! Så kult at du skriver om Lian-konflikten. Det er virkelig konflikt mellom huseiere og hytteeiere der oppe. Det som jeg reagerer på er at de som var huseiere i gamle Strinda kommune og som kjøpte enebolig og tomt der lovlig, blir fratatt alle rettigheter som huseiere. De får ikke gjerde inn tomta si, de får ikke ha mer enn 3 bygninger på tomta (inkl hundehus), de får ikke anlegge hage på tomta si og om huset brenner ned får de ikke lov til å bygge mer enn 100m2. Men noen som har husdyr (hester) får gjerde inn halve bymarka... Det gjelder å ha de riktige vennene... 0 Siter
Gjest Videregående skole Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Så kult at du skriver om Lian-konflikten. Det er virkelig konflikt mellom huseiere og hytteeiere der oppe. Det som jeg reagerer på er at de som var huseiere i gamle Strinda kommune og som kjøpte enebolig og tomt der lovlig, blir fratatt alle rettigheter som huseiere. De får ikke gjerde inn tomta si, de får ikke ha mer enn 3 bygninger på tomta (inkl hundehus), de får ikke anlegge hage på tomta si og om huset brenner ned får de ikke lov til å bygge mer enn 100m2. Men noen som har husdyr (hester) får gjerde inn halve bymarka... Det gjelder å ha de riktige vennene... Takk for innspill, fint å få momenter å være obs på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.