Gå til innhold

lyrica


Gjest Istapp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Mye tyder på at de er i samme gate som benzo. Overlegen for LAR-Midt er av den formening. Hun er nok en av de som har mest kompetanse på dette.

Jeg har ingen erfaring da jeg aldri har skrevet ut Lyrica (på psykiatrisk indikasjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Mye tyder på at de er i samme gate som benzo. Overlegen for LAR-Midt er av den formening. Hun er nok en av de som har mest kompetanse på dette.

Jeg har ingen erfaring da jeg aldri har skrevet ut Lyrica (på psykiatrisk indikasjon).

''Jeg har ingen erfaring da jeg aldri har skrevet ut Lyrica.''

Likevel vil dere psykiatrikere, ta fra oss, det som virkelig hjelper mot nervesmerter!

Jeg fikk dem ikke på blå resept, og har dermed ikke råd til det eneste middelet som faktisk hjalp....

Hvor er logikken?

Tror du virkelig at du kan kurere alle smerter?

Min "feil" var å føde nr 3. Å nei, du har aldri født barn, og vi skal tro at du vet alt om smerte...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

''Jeg har ingen erfaring da jeg aldri har skrevet ut Lyrica.''

Likevel vil dere psykiatrikere, ta fra oss, det som virkelig hjelper mot nervesmerter!

Jeg fikk dem ikke på blå resept, og har dermed ikke råd til det eneste middelet som faktisk hjalp....

Hvor er logikken?

Tror du virkelig at du kan kurere alle smerter?

Min "feil" var å føde nr 3. Å nei, du har aldri født barn, og vi skal tro at du vet alt om smerte...?

Jeg burde understreket at det var på psykiatrisk indikasjon. På nervesmerter mener jeg helt klart at dte har en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg burde understreket at det var på psykiatrisk indikasjon. På nervesmerter mener jeg helt klart at dte har en plass.

Tusen takk;)

Har fremdeles ikke råd til Lyrica, så mine nervesmerter fortsetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye tyder på at de er i samme gate som benzo. Overlegen for LAR-Midt er av den formening. Hun er nok en av de som har mest kompetanse på dette.

Jeg har ingen erfaring da jeg aldri har skrevet ut Lyrica (på psykiatrisk indikasjon).

Ok. Ble litt sjokka! Jeg fikk nemlig lyrica for angst da jeg trappet ned på vival,men det var nok ikke så lurt da. Merkelige greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totoalt ikke - det er ikke Benzo

Trodde ikke jeg heller det,men når de sier det så...

Og det hjalp på meg da jeg trappet ned på vival,er ikke rart det hjalp hvis det er i samme gate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Trodde ikke jeg heller det,men når de sier det så...

Og det hjalp på meg da jeg trappet ned på vival,er ikke rart det hjalp hvis det er i samme gate.

Det er ikke i samme gate, men psykiatrikerne ønsker at de skal bli i samme gate....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er ikke i samme gate, men psykiatrikerne ønsker at de skal bli i samme gate....

Det er i samme gate,og vi ønsket det ikke - tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har ingen erfaring da jeg aldri har skrevet ut Lyrica.''

Likevel vil dere psykiatrikere, ta fra oss, det som virkelig hjelper mot nervesmerter!

Jeg fikk dem ikke på blå resept, og har dermed ikke råd til det eneste middelet som faktisk hjalp....

Hvor er logikken?

Tror du virkelig at du kan kurere alle smerter?

Min "feil" var å føde nr 3. Å nei, du har aldri født barn, og vi skal tro at du vet alt om smerte...?

Men du må gå på smerteklinikk for å få det dekket fordi søknaden må være fra en smertespesialist. Men får dekket det pga kroniske smerter men søknaden må komme fra riktig sted, det er ikke noe fastlegen kan søke på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...