Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å lage en funksjon her på Dol som gjør at man ser hvilke nick som er pålogget, sånn litt ala facebook? Det hadde vært artig:)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke hørtes artig ut.

Klart jeg kan være nysgjerrig på hvem som er her og leser til enhver tid.

Men jeg er enda mer glad i friheten til å lese uten at "alle" ser jeg er pålogget.

Gjest huff, nei
Skrevet

Nei huffameg, det vil vi da ikke ha. På facebook ser du om _vennene_ dine (og kun de vennene som har chatten åpen) er inne. Det vil si at er man ikke venn med noen ser de ikke at du er der, og vil du ikke at vennene dine heller skal se at du er der, så kan man stenge chatten. Jeg vil overhodet ikke at folk skal se når jeg er logget på dol.

Skrevet

Nei, vet du hva? Så nysgjerrig kan det da ikke mulig å være?

Skrevet

Nei, vet du hva? Så nysgjerrig kan det da ikke mulig å være?

Det var ikke nysgjerrighet, syns bare det hadde vært moro å se hvem som var her inne...

Skrevet

Det var ikke nysgjerrighet, syns bare det hadde vært moro å se hvem som var her inne...

Klart det er nysgjerrighet:-) Hva annet skulle grunnen være...

Skrevet

Klart det er nysgjerrighet:-) Hva annet skulle grunnen være...

Er du bestandig så påståelig?

Skrevet

Er du bestandig så påståelig?

Ja, egentlig - du har ikke vært her så lenge kanskje?

hidi, the scorpion
Skrevet

Tenkte nøyaktig det samme;)))

Skrevet

Joda, "bare" fra 1997;)

Skrevet

Tenkte nøyaktig det samme;)))

Hehe, trodde da virkelig det var opplest og vedtatt innen nå;-)))

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe, trodde da virkelig det var opplest og vedtatt innen nå;-)))

Ikke sant;)))

• 1 måned senere...
Gjest Dolores77
Skrevet

Ulempen er at nickene er knyttet til en og en person, her på dol har vi muligheten til å endre nick i tilfelle vi vil snakke om litt sensitive ting som vi ikke ønsker skal bli knyttet til vårt faste nick. Hvis man skal lyse når man er pålogget,

så vil de se at f.eks. xxx er pålogget og samtidig skriver et anonymt nick et innlegg - og vips kanskje noen smarte hoder klarer å legge to og to sammen og se at det er xxx som skriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...