Gå til innhold

EL-test.


Gjest tester i hytt og gevær

Anbefalte innlegg

Gjest tester i hytt og gevær

Jeg har kjøpt EL-tester hos billigetester.no, og prøvde en i går. I pakningsvedlegget står det at en kontrollstrek skal komme frem, da er testen riktig utført. Men hvis det kommer frem to streker, der den ene streken er lysere enn kontrollstreken er det ikke EL/stigning på LH i urinen? Hvis det kun kommer kontrollstrek er det heller ikke EL, men hvis den andre streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken får man EL innen 24-48 timer. Synes det var litt vanskelig å se jeg da..

Fikk to streker, kontrollstreken var litt sterkere enn den andre tror jeg. Usikker på resultatet jeg. Trodde kun det skulle komme to streker når man hadde eller snart får EL, sånn som det er med gravitester. Men får ikke svak strek hvis man ikke er gravid, eller er "litt" gravid.

Har dere prøvd ut disse? Har jeg EL eller ikke? jeg tror ikke, pga. forklaringen i pakningsvedlegget, men ikke helt sikker og da er jo poenget borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ostepoppen

Jeg kjøpte også den el-testen først og fikk aldri noe resultat. :( Denne mnd kjøpte jeg Clearblue digital el-test og andre dagen fikk jeg et smil i displayet og da var det bare å kjøre på. :) Så nå venter vi i spenning! :)

Du får bruke opp "pinnene" i billigtesten og får du ikke noe resultat så vil jeg anbefale Clearblue digital. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tester i hytt og gevær

Jeg kjøpte også den el-testen først og fikk aldri noe resultat. :( Denne mnd kjøpte jeg Clearblue digital el-test og andre dagen fikk jeg et smil i displayet og da var det bare å kjøre på. :) Så nå venter vi i spenning! :)

Du får bruke opp "pinnene" i billigtesten og får du ikke noe resultat så vil jeg anbefale Clearblue digital. :)

Lykke til!

tenkte å spare noen kroner jeg hvis den er like god, men det er den tysligevis ikke. Hvor mye koster clear blue sin da? Fikk du to streker som meg på billigtesten, eller fikk du bare kontrollstreken hver gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ostepoppen

tenkte å spare noen kroner jeg hvis den er like god, men det er den tysligevis ikke. Hvor mye koster clear blue sin da? Fikk du to streker som meg på billigtesten, eller fikk du bare kontrollstreken hver gang?

Jeg ville jo også spare noe kroner og prøvde billigtesten først. :P Fikk både en strek og to streker som ikke var like sterke og skjønte ikke stort. :(

Jeg kikka på to forskjellige clearblue el-tester og den ene kostet 149,- og den andre var noen tiere dyrere. Jeg husker ikke hva den jeg endte opp med kostet, men den sto ihvertfall digital el-test på den og var med syv pinner oppi.(Den andre testen måtte man visst kjøpe pinner utenom). Pinnen skal man jo tisse på å sette inn i en dings med display. På displayet kommer det enkelt og greit opp et smil den dagen du har el. :)

Et lite tips er å kjøpe urinprøveglass å dyppe pinnen oppi i tilfelle du syns det er like vanskelig å tisse på en tynn pinne i 5-7 sekunder som jeg syns. Vanskelig å treffe, jo! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tester i hytt og gevær

Jeg ville jo også spare noe kroner og prøvde billigtesten først. :P Fikk både en strek og to streker som ikke var like sterke og skjønte ikke stort. :(

Jeg kikka på to forskjellige clearblue el-tester og den ene kostet 149,- og den andre var noen tiere dyrere. Jeg husker ikke hva den jeg endte opp med kostet, men den sto ihvertfall digital el-test på den og var med syv pinner oppi.(Den andre testen måtte man visst kjøpe pinner utenom). Pinnen skal man jo tisse på å sette inn i en dings med display. På displayet kommer det enkelt og greit opp et smil den dagen du har el. :)

Et lite tips er å kjøpe urinprøveglass å dyppe pinnen oppi i tilfelle du syns det er like vanskelig å tisse på en tynn pinne i 5-7 sekunder som jeg syns. Vanskelig å treffe, jo! :P

Takk for svar. :) Skal teste ut disse billigtestene par ganger til, så kjøper jeg nok digital ja. Det er ikke lett å treffe pinnen nei! Bruker plastkopper jeg (engangs) så slipper jeg å kjøpe ørten urinprøveglass. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ostepoppen

Takk for svar. :) Skal teste ut disse billigtestene par ganger til, så kjøper jeg nok digital ja. Det er ikke lett å treffe pinnen nei! Bruker plastkopper jeg (engangs) så slipper jeg å kjøpe ørten urinprøveglass. Lykke til!

Takk i like måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest majajaja

Takk for svar. :) Skal teste ut disse billigtestene par ganger til, så kjøper jeg nok digital ja. Det er ikke lett å treffe pinnen nei! Bruker plastkopper jeg (engangs) så slipper jeg å kjøpe ørten urinprøveglass. Lykke til!

Hei da jeg prøvde bli gravid sist prøvde jeg også slike tester som deg

men fant aldri eggløsningsdagen, så jeg ga det bare opp...

så plutselig ble jeg gravid likevel - selv om jeg ikke visste når jeg hadde eggløsning :)

Men hadde vi prøvd lenger og ikke blitt gravid hadde jeg nok kjøpt clearblue sin ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...