Gå til innhold

Boorderline

Anbefalte innlegg

Gjest Går-greit

Hei! Jeg er en klarer-meg-selv-person og har vanskelig for å be om hjelp. Jeg har lest en del om div og tror at jeg har en boorderline personlihetsforstyrrelse. Jeg klarer meg fint i hverdagen og så lenge jeg trener jevnlig, går det greit. I det siste har jeg hatt en del tankekjør og lyst til å kutte.., så jeg skjønner at jeg nærmer meg veggen. Har du noen råd til hvordan jeg kan hente meg selv opp igjen på egenhånd? (detter har jeg "slitt" med til og fra i 15-20år, muligens hele livet. Er 30) Kan jeg gå til lege/behandler uten at det vi snakker om blir skrevet ned noen plass? Jeg har angst for at dette skal komme ut, så om jeg skal få hjelp må jeg være HELT sikker på at det ikke kan "bevises"... (litt paranoid i tillegg kanskje..)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343098-boorderline/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...