Gå til innhold

Jobbintervju med Jobb Zone....

Anbefalte innlegg

Gjest nyjobb...?

Jeg skal på et intervju på en stilling i kommunen, og det er Jobb Zone som skal lede og ha intervjuene. Jeg skal fylle ut en personlighetstest på forhånd og så skal vi snakke rundt denne på intervjuet.

Jeg har vært på mange jobbinntervjuer, men aldri med et bemanningsbyrå. Jeg kjenner at jeg gruer meg litt... Jeg tenker også litt sånn at hva jeg skal svare på den testen.. Jeg vil jo komme best mulig ut, men samtidlig så må jeg jo være den jeg er. Jeg synes ikke dette er så lett.

Er det noen her inne med erfaring fra dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343103-jobbintervju-med-jobb-zone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har endel erfaring med bemanningsbyrå og tester. Vær deg selv og svar det du føler er riktig på testen. Ellers kan du selvsagt være litt taktisk når det gjelder negative sider, altså taktisk i hva du svarer.

Dette er ikke noe å grue deg for, husk at et intervjuet er like viktig for at du skal finne ut om du vil jobbbe der og ha stillingen som det er for dem å finne ut om du er den rette. Dette går begge veier.

Men ha noen spørsmål om stillingen og arbeidsforholdene, med andre ord vis interesse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...