Gå til innhold

Sliten av å vente, må senke forventningene..

Gjest Lajsa

Anbefalte innlegg

Jeg har det med å glede meg voldsomt til enkelte ting, er nesten som et barn på noen områder... ;-)

Men problemet er at ofte blir ikke planene noe av, av ulike årsaker. Nå har jeg en ny avtale som tidligere er avlyst, og burde holde forventningene på et lavt nivå, men --- jeg gleder meg sånn!

Og klarer ikke la være. Tenker innerst inne at det blir nok ikke noe av denne gangen heller.. Ja ja, halve moroa er å glede seg, er det ikke? Bare synd jeg da blir så voldsomt skuffa. Flere som har det sånn? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

Jeg har det også sånn. Jeg prøver å la være å glede meg til ting og heller ta det som kommer som en positiv overraskelse. Hvis det ikke blir noe av blir jeg ikke så skuffet heller. Men, det er ikke lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn. Jeg prøver å la være å glede meg til ting og heller ta det som kommer som en positiv overraskelse. Hvis det ikke blir noe av blir jeg ikke så skuffet heller. Men, det er ikke lett!

Synes folk tar så lett på det med å avlyse. Selv om ting planlegges i god tid holder enkelte stadig muligheten åpen for å endre plaer i siste liten. Irriterende. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må folk avtale og så avlyse igjen? I siste liten? Evt ikke gi beskjed i det hele tatt. Voksne folk. Skulle tro de var 14. *blåse ut*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må folk avtale og så avlyse igjen? I siste liten? Evt ikke gi beskjed i det hele tatt. Voksne folk. Skulle tro de var 14. *blåse ut*...

Er det mulig?! Gjelder det samme personer hver gang? Da ville jeg takket nei neste gang og si hvorfor. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...