Gå til innhold

NHD/Andre Takler ikke ting jeg burde takle

Anbefalte innlegg

Gjest Jente på 27
Skrevet

Først: Jeg har angst og depresjon og blir behandlet med medisiner! Jeg er ofte redd og har mye katastrofetanker. Uansett I dag var jeg hos naprapaten min. Jeg har et punkt i nakken som jeg trykker på så gjør det vondt i halve ansiktet og bak øyet. Tror jeg har hatt det en god stund. NAprapaten min kjente en kul der (ganske dypt) som han ville jeg skulle få legen til å sjekke! JEg fikk jo helt panikk og er nå overbevist om at jeg har kreft. Kulen er hard tror jeg og er liksom en del av benet. Det er så vondt å være så redd! LEgen har kjent på punktet før, men ikke kjent noen kul. Naprapaten mente at det var fordi kulen lå så dypt at den var vanskelig å kjenne. Nå når jeg vet det kjenner jeg kulen godt. når jeg klemmer på kulen blir smerten sterkere Spørsmål 1: Kan det være kreft? Spørsmål 2: Hvordan kan jeg takle sånn ting uten å få panikkangst og bli helt fra meg og tro verden er gått under?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Hvordan kan jeg takle sånn ting uten å få panikkangst og bli helt fra meg og tro verden er gått under?''

Jeg tror du vil finne gode og utdypende svar på disse spørsmålene blant bøkene til Ingvard Wilhelmsen.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...