Gjest Jente på 27 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Først: Jeg har angst og depresjon og blir behandlet med medisiner! Jeg er ofte redd og har mye katastrofetanker. Uansett I dag var jeg hos naprapaten min. Jeg har et punkt i nakken som jeg trykker på så gjør det vondt i halve ansiktet og bak øyet. Tror jeg har hatt det en god stund. NAprapaten min kjente en kul der (ganske dypt) som han ville jeg skulle få legen til å sjekke! JEg fikk jo helt panikk og er nå overbevist om at jeg har kreft. Kulen er hard tror jeg og er liksom en del av benet. Det er så vondt å være så redd! LEgen har kjent på punktet før, men ikke kjent noen kul. Naprapaten mente at det var fordi kulen lå så dypt at den var vanskelig å kjenne. Nå når jeg vet det kjenner jeg kulen godt. når jeg klemmer på kulen blir smerten sterkere Spørsmål 1: Kan det være kreft? Spørsmål 2: Hvordan kan jeg takle sånn ting uten å få panikkangst og bli helt fra meg og tro verden er gått under? 0 Siter
PieLill Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 ''Hvordan kan jeg takle sånn ting uten å få panikkangst og bli helt fra meg og tro verden er gått under?'' Jeg tror du vil finne gode og utdypende svar på disse spørsmålene blant bøkene til Ingvard Wilhelmsen. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.