Gå til innhold

Snorking (sammenheng?)


Gjest dame 40-minus

Anbefalte innlegg

Gjest dame 40-minus

- Det påstås at jeg snorker, stadig mer og høyere. Jeg er 15 kg for tung. Har dette sammenheng?

- Er det slik at snorkere sluker luft? Jeg gasser snart ut hele familien :(

- Hva kan gjøres med problemet?

Udelikat hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er en sammenheng her. Du vil mest sannsynlig snorke mindre om du går ned i vekt. Samtidig vil da også søvnkvaliteten bli bedre, og du vil føle deg mer uthvilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvekt kan han en sammenheng med snorking ja.

Det finnes ulike remedier mot snorking, hør på helsekosten, det skal finnes en nesespray som er effektiv i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også tynne mennesker snorker

På apoteket kan du kjøpe såkalt "snorkeplaster" eller "snorke-strips", det er en enkel sak som man fester over nesten, ikke ubehagelig i det hele tatt. Det reduserer snorking, og bedrer dermed nattesøvn både for deg og andre.

Det går også an å få tatt en liten operasjon mot snorking, det er relativt bagatellmessig.

Også tynne mennesker snorker, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...