Gjest balansekunsteren Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 jeg har ofte lurt litt på det hvis jeg skal ringe fastlegen/behandler/ kirurg etc. Hvis en pasient ringer deg og presenterer seg, husker du med en gang hvem pasienten er og hva problematikken er, eller må du inn i journalen før du husker det? 0 Siter
Gjest kommernok Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Ikke at jeg er NHD, men om en husker en pasient kommer vel litt an på hvor lenge "behandlerforholdet" har vært. Har han kjent en person over noen få uker kan det være han/de husker, hvis det er gått mnd er det større sjanse. Et eksempel fra mi erfaring.. Fastlegen min behøvde ikke bla så mye i journalen min til de timene jeg hadde hos denne.Kun de første gangene. H*n hadde langt over 1000pasienter. H*n som vikarierte i denne stillingen brukte noen uker, opptil en mnd før han ikke trengte det(for annet enn medisinendring-joda det er jo en viktig del, men har denne ikke vært borti meg og medisinene enda er det klart h*n må se)(grunnen til at jeg vet dette er fordi jeg spurte de rett ut om hvor lett de klarte huske noen) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er ikke så kjempegod på kun navn. Får jeg derimot problemstillingen, tror jeg at jeg husker så godt som alle med en gang. 0 Siter
Gjest kommernok Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er ikke så kjempegod på kun navn. Får jeg derimot problemstillingen, tror jeg at jeg husker så godt som alle med en gang. WoW Enten er det du som har god hukommelse(som sikkert er det korrekte svaret) eller så er det mine "kontakter" som er treige til å huske - eller en kombinasjon kanskje 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.