Gå til innhold

vanlig å omtale mannen som kjæresten?

Gjest Nilje

Anbefalte innlegg

Vet dere om det er vanlig for folk å omtale ektefellen som kjæresten? Ser på Facebook at det er en som oppgir at han er gift med en person. Men på hennes blogg står det at hun bor sammen med kjæresten. Jeg har også opplevd tidligere at en som var gift omtalte mannen som kjæresten. Bare lurte på om det var vanlig, og om det var pga det ble oppfattet som litt traust å være gift i ung alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan omtale mannen min som "sjærsten", men det er i muntlig sammenheng og litt på fleip (kosenavn). Jeg hadde ikke kommet til å skrevet at jeg bodde sammen med kjæresten min på FB eller på en blogg, da er det mannen min:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du _helt_ sikker på at ektemannen og kjæresten er én og samme person? ;-)

De omtaler seg selv begge som fundamentalistiske kristne, så jeg ville synes det var merkelig om det var tilfelle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De omtaler seg selv begge som fundamentalistiske kristne, så jeg ville synes det var merkelig om det var tilfelle:)

I mørket er alle katter grå, osv osv...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...