Gå til innhold

Hvor lenge vente på svar på jobbintervju

Anbefalte innlegg

Gjest Anonimus

har seg sånn at jeg er arbeidsledig og har slitt med å få jobb, siden yrket mitt er blitt ganske vanlig ( data ) og etterspørselen her i distriktet er ikke den største.

Jeg var på jobbintervju den 1 feb, og de sa det skulle gå sånn ca en og en halv uke før jeg fikk noe tilbakemelding, bedriften er seriøs den er en av de største bedriftene i fylket og de er store på verdensbasis så det er en seriøs aktør.

Nå sitter jeg her og har ventet, er endel år siden jeg søkte jobb sist, og jeg vet ikke hva som er vanlig kotyme med dette å ringe å spørr selv om man har fått jobben eller ei.

Bør jeg skrive dem en mail og spørr åssen det ligger an og om jeg har blitt vurdert til stillingen?

Fortsetter under...

Etter såpass lang tid synes jeg du kan ringe uten å virke "masete." Du ble jo lovet å få tilbakemelding for flere dager siden.

Og hvis det ennå ikke er tatt noen avgjørelse på hvem som får jobben, så vil det telle positivt for deg at du følger opp og fortsatt viser interesse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...