Gjest bongi Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 hei for ei uke siden så ble jeg veldig syk å måtte på sykehus. satt i stolen å drakk energydrikken burn og etter det fikk jeg så ondt i buken at jeg måtte legge meg. Så ringte vi sykehuset å måtte dra dit og da skjedde det mystiske. jeg greide ikke å gå nesten, svimmel, og ondt i hode å legene fikk ikke ordentlig kontakt med meg bare snakket bare usaklig kan man si. Ene pupillen var større enn andre og armer og bein dovnet bort hele tida, det var akkurat som om jeg var dopet sa legene. det skjedde klokka 1 om natten ca lørdag natt. Var på ct og bryst røntgen og skjekket meg men fant ingenting galt og det var bra. Andre prøvene var bra,men hadde liten kalum i blodet og lavt blodtrykk det eneste. Legene kunne ikke finne ut hva det var at jeg ble helt fjærn uten å ha rørt noe rusmidler i det hele tatt. de mente det var virus men de var ikke sikker. så jeg spørr deg om du vet noe vil finne ut det tilfelle det sher igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.