Gå til innhold

Ønsker meg gode TV-alternativer til OL!


ekte nick

Anbefalte innlegg

MÅ man bare sende fra OL på tv?! Ikke at man ikke skal sende det også, men jeg vil så gjerne se noen gode programmer (dok eller drama) og syns ikke det er noen ting av det i disse dagene.

Dvd-spilleren min er i stykker, så andre filmer får jeg heller ikke sett.

*sukker oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les en god bok. :o) Last ned noe fra nettet og se det på pc'n. Gå en tur. Se film på pc'n dersom du har dvd-avspiller på den. Besøk venner og vær sosial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde jo være mange andre kanaler å se på enn NRK da...OL er ypperlig tv, synes jeg, og jeg sitter klistret til skjermen hver kveld. Som nå..hvor Aksel er i ferd med å ta gull:-) For en konkurransemann:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde jo være mange andre kanaler å se på enn NRK da...OL er ypperlig tv, synes jeg, og jeg sitter klistret til skjermen hver kveld. Som nå..hvor Aksel er i ferd med å ta gull:-) For en konkurransemann:-))

Axeeeel!!!!! Jaaaaa!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-))) Og nå Bjørgen igjen:-))

Jaaaaaa! Men synd at det ble nok en 4. plass på Kristin da - hun haddevirkelig fortjent en medalje i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa! Men synd at det ble nok en 4. plass på Kristin da - hun haddevirkelig fortjent en medalje i dag.

Ja, det var synd:-( Men konkurransen er hard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med deg - har du overlevd kvelden?

:-)

Jepp! Jeg ble sittende på internett isteden. Browsing. (Hva heter det på norsk?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...