Gå til innhold

Krav: Få Sør tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ingen som diskuterer innvandring og livasyn så busta fyker her lenger virker det som.

Skrevet

Han har vært her i det siste, :-)

Er det sant? Jeg har lett lavt og høyt, men ikke vært i nærheten av å finne noen som er i stand til å irritere omgivelsene halvparten så mye. En nostalgisk jubileumskrangel med Sør hadde jaggu gjort seg:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er det sant? Jeg har lett lavt og høyt, men ikke vært i nærheten av å finne noen som er i stand til å irritere omgivelsene halvparten så mye. En nostalgisk jubileumskrangel med Sør hadde jaggu gjort seg:)

Bare å holde seg her det, så får du ønsket ditt oppfylt. Sør er akkurat like påståelig lite villig til å høre på andres argument som tidligere.

Skrevet

Bare å holde seg her det, så får du ønsket ditt oppfylt. Sør er akkurat like påståelig lite villig til å høre på andres argument som tidligere.

Haha, tok et lite søk nå og fikk til gangs bekreftet det du skriver. Selv paven er mer fleksibel og åpen for nytenkning enn Sør. Imponerende.

Skrevet

Han er tilbake etter å ha blitt kastet ut der han har vært sist.

Skrevet

Han er tilbake etter å ha blitt kastet ut der han har vært sist.

Er det lov å spørre hvor det var?

Gjest en morsk Satan
Skrevet

VGs forum?

Gjest en morsk Satan
Skrevet

For øvrig: fint nick du har:)

Tenkte nok at det falt i smak ja;)

Gjest en morsk Satan
Skrevet

Jaha, med nick?

Vill gjetning: BillB?

Skrevet

Tenkte nok at det falt i smak ja;)

Bra! men vær klar over en ting: faren min er morskere enn din:)

Gjest en morsk Satan (Jr)
Skrevet

Bra! men vær klar over en ting: faren min er morskere enn din:)

Tviler jeg på...

Skrevet

Vill gjetning: BillB?

Nepep den samme. biip går og legger seg, Sør gjør ikke.

Skrevet

Tviler jeg på...

Hehe si i fra når jeg skal lære deg noen knep sønn.

Skrevet

:-)

Gjest JustMeAgain
Skrevet

Her var det mange gode gamle travere blant innleggene. Så koselig! God debatt er mangelvare her nå. Jeg var med i DOL's glansalder, men under forskjellige nick. Nå er det tamt her. Hvorfor være red dfor meningsforskjeller??? Verden går ikke framover hvis alle er enige!

Skrevet

Du har mista oversikten, Morsk. Her har det blitt kranglet i et ikke ubetydelig omfang de siste ukene.

Skrevet

Vet ikke om det er riktig å legge ut det, men det ble skikkelig oppstandelse og var vel like før hele nettstedet ble ødelagt. Han lærer aldri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...