Cezzy Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Tidligere i dag fikk jeg et slags astmaanfall.. var tilfeldig på en kafe og venninnen min fikk tilkalt betjeningen.. Tilfeldig var det en kvinne som kom som nettopp hadde vært på apoteket og hentet den astmamedisinen jeg bruker.. bare i høyere doser.. Jeg fikk beskjed om å ta flere doser.. Noe som gjorde at dosen ble doblet mange ganger. Nå har jeg hatt sterke brystsmerter i flere timer, og smertene bare øker på. Nå har jeg så vondt at jeg gråter av smerte... Jeg hyperventilerer ikke, men når smerteriene kommer må jeg holde pusten fordi det er så vondt. Smertene er som stråler som stråler langt inn.. Er dette grunn til bekymring? Hva skal jeg gjøre? Håper på svar så fort som mulig? 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Jeg synes du skal ringe til legevakta nå. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Som de andre sier - Ring legevakta med en gang! Du har nok fått en "overdose" av innhalering og det kan føre til trøbbel som du trenger legehjelp for å bli kvitt. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Håper du tok kontakt med lege og at det går bra med deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.