Gå til innhold

AKUTT!! Psykisk eller fysisk?


Cezzy

Anbefalte innlegg

Tidligere i dag fikk jeg et slags astmaanfall.. var tilfeldig på en kafe og venninnen min fikk tilkalt betjeningen..

Tilfeldig var det en kvinne som kom som nettopp hadde vært på apoteket og hentet den astmamedisinen jeg bruker.. bare i høyere doser.. Jeg fikk beskjed om å ta flere doser..

Noe som gjorde at dosen ble doblet mange ganger.

Nå har jeg hatt sterke brystsmerter i flere timer, og smertene bare øker på.

Nå har jeg så vondt at jeg gråter av smerte...

Jeg hyperventilerer ikke, men når smerteriene kommer må jeg holde pusten fordi det er så vondt.

Smertene er som stråler som stråler langt inn..

Er dette grunn til bekymring?

Hva skal jeg gjøre?

Håper på svar så fort som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som de andre sier - Ring legevakta med en gang! Du har nok fått en "overdose" av innhalering og det kan føre til trøbbel som du trenger legehjelp for å bli kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...