Gjest Maneten Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hei Jeg var i et vikariat frem til 28/4 2009 og gikk ut i permisjon f o m 29/4 2009. Vikariatet opphørte. Fikk barn 29/5 2009. Vi har søkt om barnehageplass f o m 1/8 2010. Pappaen skal ha permisjon i 6 uker men ser for seg at det passer best i f t arb.mengde f o m 1/6 2010 ( tar 6 uker ) Spm: Kan jeg melde meg som arb.søker f o m 30/3 2010 ( 29/3 2010 er min foreldrepengerstønad over ) selv om pappaen ikke tar sin perm før senere? Eller må far ta sin perm f o m den dagen jeg melder meg arbledig for at jeg skal oppfylle kravene til dagpenger? Ser for meg at det vil ta et par mnd før jeg finner en jobb jeg vil ha og får. Dersom jeg ikke oppfyller kravene til dagpenger og allikevel velger å gå hjemme til barnet får plass i barnehage, er det noe annen form for stønad vi kan motta, f eks kontantstøtte? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/343192-foreldrepenger-og-arbs%C3%B8ker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.