Gå til innhold

Ny hårvekst etter gipsing

Anbefalte innlegg

Jeg har gått med hånd/arm i gips i 10 uker p.g.a. båtbeinsbrudd, og ble nylig avgipset. At hånda er svak og rar og trenger tid og opptrening for å bli seg selv igjen var jeg forberedt på.

Men det har kommet svarte hår der gipsen satt, og jeg har normalt sett nesten ikke hår på armene!

Har noen en forklaring på dette eller opplevd det samme? Drivhuseffekt, kanskje?

Jeg kan for øvrig ikke forstå at det skulle være gode "vekstforhold" under der.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343241-ny-h%C3%A5rvekst-etter-gipsing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke svar egentlig, på det du lurer på. Men kan dele min erfaring og si at det var noenlunde sånn til sønnen min også. Men det normaliserte seg etterhvert.

Det var godt å høre, takk skal du ha! Da vet jeg at det ikke er uvanlig. :-)

Gjest - Ingoen -

Helt normalt!

Jeg hadde også kraftige, svarte hår da de fjernet gipsen på armen min i fjor. Veldig rart! Kanskje det er fordi hårene ikke lysnes av lyset fordi de er under gipsen + at de ikke gnisser mot klær, sengetøy og vaskekluter og dermed får vokse seg lenger før de faller av?? Ikke vet jeg... hihi!

Deilig med armen befridd uansett, tipper jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...