Gå til innhold

Når gå i begravelse?

Anbefalte innlegg

Har bodd på landet i seks år siden jeg flyttet fra byen. For en stund siden døde en av naboene mine i forholdsvis ung alder (58) , og jeg arbeider sammen med mannen til hun som døde. Bygdas største arbeidsplass. Har kun snakket med dem et par ganger. Sagt hei når jeg traff på dem ellers...

Er det slik på landet at en drar i begravelse uansett når det er en nabo? Hele nabolaget flagget på halv stang og var der... Jeg syntes det ble merkelig når jeg ikke vet noe om den døde... Men på jobb fikk en følelse av at folk mente jeg burde gå. For sent nå da... men hadde du gått i et slikt tilfelle?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343270-n%C3%A5r-g%C3%A5-i-begravelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...