Gå til innhold

Kunne du bodd på 11 kvadratmeter?


Gjest Ylva2

Anbefalte innlegg

Jeg får en følelse av å bo på lugar når jeg ser denne leiligheten. Føler at det blir veldig trangt om hoftene;) Hvordan får de plass til alt inni der? er det plass til et klesskap der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bodde ett år på 7,5 m2, og ett år på 12 m2 - men da var jeg ung og uten barn - i tillegg var kjøkkenet utenom dette rommet.

Hadde aldri kunne bodd slik nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler det en link? Jeg kunne aldri bodd på 11 kvm nei. Bodde på 40 for litt over et år siden, og synes det var fryktelig trangt.. Hadde kjøkkenbenken i stua på en måte. Var fin leilighet, men kjipt å bo så trangt når man har bodd på 75 før det. Flyttet dit med sønnen da jeg flyttet fra eksen. Gikk greit med oss to, men ble trangt da samboern flyttet inn. Dobbeltseng og barneseng på et rom.. lite praktisk. :)

Nå har vi gjesterom på 14 kvm. Kunne ikke bare bodd der nei. Hadde ikke hatt plass til klær eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel kunne bodd der, om jeg måtte, men heldigvis må jeg ikke det..

Bodde på 30 kvm i studietiden, men da var i tillegg bad og kjøkken utenom og det syntes jeg var ganske trangt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KLUASTROFOBI! er det første som slår meg når jeg ser denne annonsen.. Kunne ALDRI i verden bodd sånn. Lite kjøkken med seng jo.. nei uff of uff.. stakkars jævel som skal bo der.. Kjøkkenet og spisestua mi er 2,5 ganger så stort.. Hvor skal man ha klær? tv? Bøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Jeg ville mer ha kalt dette en hybelleilighet.

Har jeg vært alene og student, så kunne jeg absolutt bodd her for en periode av livet, og ville da ha ansett dette for å være en hybel, men jeg ville ikke ha basert meg på slik trangboddhet som noen varig boløsning nei.

Man har normalt behov for litt større albuerom enn hva man får i et lite "kott" som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KLUASTROFOBI! er det første som slår meg når jeg ser denne annonsen.. Kunne ALDRI i verden bodd sånn. Lite kjøkken med seng jo.. nei uff of uff.. stakkars jævel som skal bo der.. Kjøkkenet og spisestua mi er 2,5 ganger så stort.. Hvor skal man ha klær? tv? Bøker?

jeg synes det virker så slitsomt med den hemsen. spesielt å skifte på sengen når man må klatre helt opp. Hvor oppbevarer man sengetøy og sånn? Håper det er en bod utenom her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Ikke noe å ha besøk på, i alle fall. To kjøkkenstoler og en stol til? Tviler på en stor gjennomtrekk av leieboere i den leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For trangt å bo i for min del...hjeelpes hehe

kanskje det hadde fungert som en pendlerleilighet, hvis jeg bare var der noen få dager i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

kanskje det hadde fungert som en pendlerleilighet, hvis jeg bare var der noen få dager i måneden.

Over 6.000 i mnd skulle de ha for den :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KLUASTROFOBI! er det første som slår meg når jeg ser denne annonsen.. Kunne ALDRI i verden bodd sånn. Lite kjøkken med seng jo.. nei uff of uff.. stakkars jævel som skal bo der.. Kjøkkenet og spisestua mi er 2,5 ganger så stort.. Hvor skal man ha klær? tv? Bøker?

jeg tror løsningen er å bygge ting i høyden, kanskje klærne må henge på knagger på veggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest på leilighetsjakt

Jeg er på jakt etter leilighet selv for tiden, og jammen er det mye rart der ute. Mange skriver "høy standard" fordi leiligheten er noen lunde greit oppusset, men når leilihgeten er 15m2 (som regnes for hybel i mine øyne) hjelper det ikke med "høy standard". Og for noen priser! Hvordan klarer enslige å dekke husleier på 10.000,- i mnd for en ett-roms? Det er synd med alle de nyoppussede leilighetene som drar opp prisene. Jeg vil heller leie en leilighet med ok størrelse og normal/grei standard, -som jeg har råd til å leie- enn et kott med designerkjøkken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det virker så slitsomt med den hemsen. spesielt å skifte på sengen når man må klatre helt opp. Hvor oppbevarer man sengetøy og sånn? Håper det er en bod utenom her.

Hvor sitter man!? I den oransje stolen? Ikke plass til sofa? TV? PC? Og tenk hvordan sengetøyet blir seende ut når man steker mat f.eks. *grøss* Der hadde jeg fått klaus!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anony-maria

Ser ut som en celle i det nye luksusfengselet i Halden.

luksusfengsel?

Var åpen dag der forrige helg, og der er det ikke mye luksus, nei. Seng, skrivebord, bokhylle, og en bitteliten tv. Samt et hjørne av rommet wc, dusj og servant. Tror ikke det er over 10 m2 der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...