Lillemus Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Noen som vet om Søstrene Grene har åpnet butikken i Trondheim? Ser de hadde planlagt å åpne ca. 1. mars, men fikk inntrykk av noen jeg snakket med forleden av at de har åpnet allerede. Noen som vet??? Tenkte meg en tur innom på fredag i tilfelle. )))) 0 Siter
Gjest Trige Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Trondheim er en kjempefin by. Jeg misunner deg som bor der! 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Skrevet 22. februar 2010 Trondheim er en kjempefin by. Jeg misunner deg som bor der! Og jeg vil gjerne flytte ut av byen. ) Nå har ikke akkurat det noe med selve byen å gjøre da. Men Trondheim sentrum er fin, akkurat passe stor og lett og greit å orientere seg i. I Oslo går jo alle gatene på kryss og tvers og på skrå - klarte aldri å lære meg hva som lå hvor de gangene vi var der. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Skrevet 22. februar 2010 Ja, den har åpnet. Artig butikk! Herlig!!!!! Var innom Søstrene Grene i Køben for et par år siden og gleder meg vilt til jeg skal stikke innom der nå på fredag!!!! Artig!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.