Gå til innhold

God lypsyl?

Gjest tørre lepper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker Dermica sin. Og Elisabeth Arden Eight Hour finnes også som stift. Veldig god!

brilleslangen
Skrevet

Ja, blistex leppekrem.

Helt enig. Denne er dessuten i tillegg til at den er kjempefin for leppene også helt fin å bruke til andre ting. Bl.a er den ypperlig til å bruke under nesa om man har pusset nese så hyppig at man er blitt sår (såre barneneser har jeg pleid å smøre med blistex om kvelden, og de har vært fine igjen neste morgen) og hvis man er oppfliset og sår i huden rundt neglene er den like bra å bruke der. "Vidunderkrem" i mine øyne.

Gjest majas mamma
Skrevet

Jeg liker Dermica sin. Og Elisabeth Arden Eight Hour finnes også som stift. Veldig god!

Enig. Elisabeth Arden er den aller beste. Dyr, men effektiv.

Gjest tørre lepper
Skrevet

Takk for svar:) Vet du hvor de selges?

Gjest tørre lepper
Skrevet

Ja, blistex leppekrem.

Takk for svar:) Har hørt om blistex. Hvor får man kjøpt den?

Skrevet

Takk for svar:) Vet du hvor de selges?

Dermica på apoteket. Jeg vet ikke om alle apotek har det merket da men. Den er billig, men god.

Elisabeth Arden finnes på de fleste parfymerier. Og om de ikke har stiften så fungerer den på tube fint også. Og den kan i tillegg brukes til alt mulig annet! Men den lukter ganske spesielt da.. :)

brilleslangen
Skrevet

apoteket iallfall

Skrevet

Skriver under på tipset om Eight Hour Creme - den er helt super! Har både stift og tube, og foretrekker tuben siden den kan brukes til "alt mulig" annet også :) Er ikke sååå dyr da... Den er jo svært drøy i bruk :)

Gjest De gamle vet best
Skrevet

God gammeldags vaselin :)

Det er det beste som finnes på markedet!

Skrevet

Jeg tror det er veldig individuelt. Mine merkelige lepper responderer bedre på lypsyler MED mineralolje enn uten, virkelig drastisk mye bedre - så lepper er tydeligvis forskjellige.

Så da er det bare å kaste seg over utvalget og teste. Selv har jeg best nytte av Savex men for rundt 10 år siden var det derimot Blistex salve som fungerte best for meg.

Gjest Niccola
Skrevet

Kjøpte min på Vita :-)

Gjest Niccola
Skrevet

Helt enig. Denne er dessuten i tillegg til at den er kjempefin for leppene også helt fin å bruke til andre ting. Bl.a er den ypperlig til å bruke under nesa om man har pusset nese så hyppig at man er blitt sår (såre barneneser har jeg pleid å smøre med blistex om kvelden, og de har vært fine igjen neste morgen) og hvis man er oppfliset og sår i huden rundt neglene er den like bra å bruke der. "Vidunderkrem" i mine øyne.

Ah - gode tips i disse rennenese-tider!

Skrevet

Bare til orientering så er ikke "Lypsyl" den generiske betegnelsen på lebepomade generelt, men et eget varemerke, altså én bestemt type lebepomade! ;-)

Lykke til i jakten på den perfekte lebepomaden:-)

Skrevet

Blistex lip cream. Ingen over, ingen ved siden.

Gjest - Ingoen -
Skrevet

Akkurat nå for tiden bruker jeg faktisk Purelan-salve på leppene - og på brystene fordi jeg ammer. Men den er utrolig god og feit til tørre lepper.. !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...