Gå til innhold

NRK1 nå???? Hva f***???


Lillemus

Anbefalte innlegg

Det skal være OL nå - hvorfor er det da nyheter?! De skulle vært ferdig for 5 min siden jo!

Jeg vil ha langrenn sprintstafett! NÅ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    7

  • Sør

    3

  • tusseline

    2

  • Dorthe

    1

Mest aktive i denne tråden

Nyhetene ble forsinket pga forsinkelsen i laghoppingen i stad. Vi fikk jo bronse der :-))))

Ah - forsinket, men med en slik forsinkelsesgrunn må vi vel si at det er greit. :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det meldes om at finalen skal starte 22.00, mens herrene går 22.30.

Det går bra - har fri i morra! :o) Ungene blir vel helt bevisstløse, de vil også se - eller poden vil se og jentungen nekter å legge seg før broren selv om hun ikke er interessert i OL. *Hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nok er nok. Det holder nå!

Holder nå!? Det er jo nå det er spennende! Langrenn (både kvinner og menn) er jo de mest spennende grenene spør du meg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liljana

Holder nå!? Det er jo nå det er spennende! Langrenn (både kvinner og menn) er jo de mest spennende grenene spør du meg! :o)

Helt enig:) Nå må det bli gull, selv om jeg er litt redd russerne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frudolén

Holder nå!? Det er jo nå det er spennende! Langrenn (både kvinner og menn) er jo de mest spennende grenene spør du meg! :o)

Sport på tv er noe av det minst spennede som finnes. Ligger på nivå med maling som tørker, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjedelige menneske

Sport på tv er noe av det minst spennede som finnes. Ligger på nivå med maling som tørker, tenker jeg.

Det er et problem som sitter inne i hodet ditt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liljana

Sport på tv er noe av det minst spennede som finnes. Ligger på nivå med maling som tørker, tenker jeg.

Du vet ikke hva du går glipp av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper NRK og samtlige andre kanaler sender 500 timer med opera, slik at sportsfanatikerne kan forstå hvordan det føles for oss andre.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest olololololololololol

Jeg håper NRK og samtlige andre kanaler sender 500 timer med opera, slik at sportsfanatikerne kan forstå hvordan det føles for oss andre.

Med vennlig hilsen

For en gangs skyld der jeg helt enig med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest drvalley

Jeg håper NRK og samtlige andre kanaler sender 500 timer med opera, slik at sportsfanatikerne kan forstå hvordan det føles for oss andre.

Med vennlig hilsen

En kanal med kun sport og opera ville vært fantastisk.

Først Petter Northug, så Fidelio :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Sport på tv er noe av det minst spennede som finnes. Ligger på nivå med maling som tørker, tenker jeg.

''Sport på tv er noe av det minst spennede som finnes. Ligger på nivå med maling som tørker, tenker jeg.''

Godt sagt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper NRK og samtlige andre kanaler sender 500 timer med opera, slik at sportsfanatikerne kan forstå hvordan det føles for oss andre.

Med vennlig hilsen

Gi deg nå ;o)

Man behøver ikke å se på tv hver dag. Nå liker jeg OL så jeg har sett mer på tv den siste uka enn jeg har gjort de siste årene. Det er ofte jeg aldri har på tv og dessuten så finnes det utrolig mange fine tvserier man kan skaffe seg og da kan man se på dem i steden for OL. Og av 30 kanaler er det bare 4 som sender OL så det er jo bare å se på en annen kanal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper NRK og samtlige andre kanaler sender 500 timer med opera, slik at sportsfanatikerne kan forstå hvordan det føles for oss andre.

Med vennlig hilsen

Hvorfor skal samtlige kanaler sende opera når ikke samtlige kanaler sender OL? Den skjønte jeg ikke! Men at NRK sender 500 timer opera hvis det er noe verdensomspennende på gang i operaverdenen, DET er helt greit for meg. Det er nok av andre kanaler for oss som ikke skulle være operafans. Akkurat som det er for dere som hater sport nå! Lå nå andre glede seg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...