Gå til innhold

Kotelettene i går.

Anbefalte innlegg

"Mmmmmmmmmm.. dette var skikkelig godt, hva har du gjort med dem?" sa min kjære i går. :) Stekte dem brune på hver side, hadde på litt vann og lot dem putre i 10 min. Hadde på grillkrydder. brukte krafta som skjysaus, hadde litt soyasaus oppi den. Var veldig møre og gode. Så takker for tips! :o) Tror jeg aldri har lagd koteletter til han før, fordi han har sagt han synes det er tørt og jævlig.. og jeg har forsåvidt vært enig..så ikke kjøpt det, men nå blir det mer av det i fremtiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343339-kotelettene-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øh...? Dersom du hadde lest litt flere av innleggene til Spirello, ville du sett at hun faktisk er ganske opptatt av å lage god mat.

Skivebom.

Så det er aldri rom for forbedring? Jo, det må det være, siden hun skriver som om hun har funnet opp kruttet på nytt.

Annonse

candyqueen_83

kanskje jeg også skal prøve å lage de slik. Samboeren min er heller ikke glad i koteletter pga det er tørt og jævlig..

hadde du noe saus ved siden av? poteter, grønnsaker?

Han spiser jo ikke kyllingfilet eller biff heller fordi det er tørt. Hallo..

kanskje jeg også skal prøve å lage de slik. Samboeren min er heller ikke glad i koteletter pga det er tørt og jævlig..

hadde du noe saus ved siden av? poteter, grønnsaker?

Brukte vannet som skjysaus. hadde på litt grillkrydder og pepper - så det satte smak på krafta. Tok også bittelitt soyasaus oppi krafta. Ble veldig godt. :o)

Hadde fløtegratinerte poteter og brokkoli til, så det holdt i massevin med kraft og ikke saus. Hadde gått bra med kokte poteter også.

Så det er aldri rom for forbedring? Jo, det må det være, siden hun skriver som om hun har funnet opp kruttet på nytt.

Så la vær å lese innleggene mine om mat da surpomp! :P Jeg er faktisk veldig flink til å lage mat om jeg skal si det sjøl! :o) Synes det er kjempegøy, og har ofte midadgsselskap - og får alltid masse skryt av maten min - så det så! ;o)

Koteletter derimot har jeg aldri synes jeg har fått til uten at de har virket tørre, derfor spurte jeg her om tips om hvordan få de saftige.. Og det fikk jeg, og brukte tipset og ville bare si at resultatet ble bra! Sikker på at jeg danker deg lett ut med en tre retters - game on! *æda bæda* :P

Annonse

Brukte vannet som skjysaus. hadde på litt grillkrydder og pepper - så det satte smak på krafta. Tok også bittelitt soyasaus oppi krafta. Ble veldig godt. :o)

Hadde fløtegratinerte poteter og brokkoli til, så det holdt i massevin med kraft og ikke saus. Hadde gått bra med kokte poteter også.

Det heter sjysaus, ikke skjysaus.

Barneskirenn.

nam høres godt ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...