Gå til innhold

Bekymret :o(


Kammilla

Anbefalte innlegg

Katten min skulle ut på do i mårest, så slapp den ut og hadde tenkt at den skulle få være inn i dag mens jeg var på jobb siden det var -25 ute. Men fant han ikke da jeg skulle dra,så tok sjansen på at det gikk bra og dro på jobb.Den er som regel enten i garasjen eller i hvertfall i nærheten når jeg kommer hjem, men ikke i dag. Og det er fortsatt kaldt ute.....Den er korthåra, og nå er jeg bekymret for at den ikke berger kulda. :o(

Vet sannelig ikk eom jeg får sove i natt om han ikke dukker opp.Han som trofast pleier å holde seg i nærheten og kommer mjauende når jeg er ute og pisser på han. *snufs*

Håper han klarer seg. Og at jeg bare overdriver.Men har hørt at det er hardt for katter også i sånn kulde....Lille sotnosen. :o)

Noen beroligende ord?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Han som trofast pleier å holde seg i nærheten og kommer mjauende når jeg er ute og pisser på han. *snufs*

''

Kanskje ikke så rart den har rømt hjemmefra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''kommer mjauende når jeg er ute og pisser på han''

????

Jeg pleier og gå ut på verandaen om kveldene for å få han inn.Liker at han er inne om natta.Så da "pisser" jeg på katta for å få han inne.Var det vanskelig å skjønne den? :o)

Pisser = ikke urinering. Men pisser med munnen.Lokking for katter ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

''Han som trofast pleier å holde seg i nærheten og kommer mjauende når jeg er ute og pisser på han. *snufs*

''

Kanskje ikke så rart den har rømt hjemmefra?

HAHA!! :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier og gå ut på verandaen om kveldene for å få han inn.Liker at han er inne om natta.Så da "pisser" jeg på katta for å få han inne.Var det vanskelig å skjønne den? :o)

Pisser = ikke urinering. Men pisser med munnen.Lokking for katter ;o)

Det er å "puse" på katten :o) Man roper på pus = puser, når man gjør det mange ganger etterhverandre dras det sammen og blir "pss-pss-pss".

Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg ifht det du egentlig spurte om, men denne pissingen var riktig fornøyelig altså :o)

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katter er utrolig flinke til å finne varme skjulesteder. Jeg tror nok katten har funnet et godt og varmt sted og at den derfor er litt treg med å komme hjem igjen ;)

Tanta mi var så bekymra for den ene katten sin i siste kuldeperiode. Den pleier alltid å komme inn for kvelden, men plutselig var det borte i fire dager. Hun var nesten sikker på den hadde frosset i hjel, men plutselig sto den på trappa som om ingenting hadde hendt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er å "puse" på katten :o) Man roper på pus = puser, når man gjør det mange ganger etterhverandre dras det sammen og blir "pss-pss-pss".

Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg ifht det du egentlig spurte om, men denne pissingen var riktig fornøyelig altså :o)

*lol*

Skjønnte at jeg formulerte meg litt feil ja. :o) Skal huske på det til neste gang, at det heter å puse på katten. hehe.

Den har uansett,pisset eller puset på, kommet inn nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frudolén

Jeg pleier og gå ut på verandaen om kveldene for å få han inn.Liker at han er inne om natta.Så da "pisser" jeg på katta for å få han inne.Var det vanskelig å skjønne den? :o)

Pisser = ikke urinering. Men pisser med munnen.Lokking for katter ;o)

''Var det vanskelig å skjønne den? :o)''

Ja... Lett å misforstå den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Skjønnte at jeg formulerte meg litt feil ja. :o) Skal huske på det til neste gang, at det heter å puse på katten. hehe.

Den har uansett,pisset eller puset på, kommet inn nå. :D

Jammen godt den er kommet inn da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Han som trofast pleier å holde seg i nærheten og kommer mjauende når jeg er ute og pisser på han. *snufs*

''

Kanskje ikke så rart den har rømt hjemmefra?

*lol* Ikke bare meg som la merke til den der! ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol* Ikke bare meg som la merke til den der! ;p

Hihi, godt å høre. Jeg lå nesten langflat under bordet med latterkrampe. Barnslig humor noen ganger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønnte at jeg formulerte meg litt feil ja. :o) Skal huske på det til neste gang, at det heter å puse på katten. hehe.

Den har uansett,pisset eller puset på, kommet inn nå. :D

Så flott da! Ikke kjekt å gå rundt å bekymre seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...