Olav Femte Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 NHD har ikke særlig sans for dette legemiddelelet. Det demper GABA i hjernen - kan det være avhengigskapende ? Eller ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Det er klart avhengighetsskapende. De få rapporter jeg har hørt, sier også at det er særdeles vanskelig å komme av om en først er avhengig. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Skrevet 24. februar 2010 Det er klart avhengighetsskapende. De få rapporter jeg har hørt, sier også at det er særdeles vanskelig å komme av om en først er avhengig. Men det er et C - preprat .....blir vel snart B preprat snart da..... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Skrevet 24. februar 2010 Men det er et C - preprat .....blir vel snart B preprat snart da..... Er det noen grunn til du har negative til Lyrica? Utenom at det kan være avhenghighets som er ikke er helt bevist? 0 Siter
Gjest nå ble jeg bekymret Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Det er klart avhengighetsskapende. De få rapporter jeg har hørt, sier også at det er særdeles vanskelig å komme av om en først er avhengig. Blir dette det samme hvis en bruker det for nervesmerter? Jeg ble bekymret for min gamle far som går på lyrica for smerter. Han vet absolutt ingen ting om eventuelle likheter med benzo eller vansker med å trappe ned, og dette er ikke en medisin de tenker han skal gå på så altfor lenge. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Skrevet 24. februar 2010 Blir dette det samme hvis en bruker det for nervesmerter? Jeg ble bekymret for min gamle far som går på lyrica for smerter. Han vet absolutt ingen ting om eventuelle likheter med benzo eller vansker med å trappe ned, og dette er ikke en medisin de tenker han skal gå på så altfor lenge. Noen svar til "nå ble jeg bekymret" NHD ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Blir dette det samme hvis en bruker det for nervesmerter? Jeg ble bekymret for min gamle far som går på lyrica for smerter. Han vet absolutt ingen ting om eventuelle likheter med benzo eller vansker med å trappe ned, og dette er ikke en medisin de tenker han skal gå på så altfor lenge. Jeg uttaler meg kun om Lyrica brukt på psykiatrisk indikasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.