Gå til innhold

har du hatt noen rare/pinlige hjemmeulykker?

Anbefalte innlegg

jeg har klart å skade hånda mi. Det skjedde ikke ute, noe som ville vært det mest nærliggende å tro. nei, jeg klarte mens jeg overnattet i kjellerstua til foreldrene mine å snuble i en koffert mens jeg skulle på do om natta. det var helt mørkt og jeg så ikke kofferten foran meg, og deiste rett ned i steingulvet med håndleddet først. Det var heldigvis ikke brudd men en kraftig forstuing.

Min onkel klarte på en eller annen måte å tråkke på en planke som gikk rett i fleisen på han i rene Donald Duck stil. Han måtte sy noen sting på haka, og har fortsatt arr mange år etter.

Har dere noen artige hjemmeulykker?

Fortsetter under...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• SoriaMoria

4

• mariaflyfly

4

• willow

3

Gjest Nickløsheletia

Jeg skulle vaske yttertrappa med salmiakkvann. Var litt stressa og virret rundt med salmiakkflaska og helte en skvett rett i øyet. Det gjorde sabla vondt. Greide ikke åpne øyet og ringte legevakta.

Var hjemme alene og var flau da jeg ble hentet med sykebil. Var jo ikke så syk liksom:-)

Ikke akkurat hjemmeulykke kanskje, men...

Vi hadde vært på ferietur og skulle kjøre hjem om natta. Pappa ble kjempetrøtt og vi måtte finne en rasteplass for å sove i bilen før vi kjørte videre. Tidlig på morgenen våkna jeg for å gå på do. Jeg gikk litt innover i krattskogen ved bilen, dro ned buksa og tissa. Rett før jeg fikk dratt på meg buksa igjen mista jeg balansen og ramla med naken rumpe oppi et tornekratt *auuuuuu*

For å si det sånn - Det var kjempevondt å sitte i bilen resten av turen hjem ;)

Ikke akkurat hjemmeulykke kanskje, men...

Vi hadde vært på ferietur og skulle kjøre hjem om natta. Pappa ble kjempetrøtt og vi måtte finne en rasteplass for å sove i bilen før vi kjørte videre. Tidlig på morgenen våkna jeg for å gå på do. Jeg gikk litt innover i krattskogen ved bilen, dro ned buksa og tissa. Rett før jeg fikk dratt på meg buksa igjen mista jeg balansen og ramla med naken rumpe oppi et tornekratt *auuuuuu*

For å si det sånn - Det var kjempevondt å sitte i bilen resten av turen hjem ;)

Ha ha ha :-)))))

Nå sitter jeg og humrer her borti sofaen :-)))))

Får ta med noe som skjedde i oppkjørselen: Litt for travel med å slenge meg inn i bilen og starte opp, så jeg trakk til meg døra før jeg hadde siste foten innafor... Litt flaut, ja, men heldigvis bare familien som så det! ;-)

Min mor hadde en verre variant. Hun hadde satt diverse poser og vesker inn i bilens bagasjerom - og smalt igjen lokket før hun hadde tatt hodet ut!

Endte med 4 sting i hodet - en svær bandasje - og en vanvvittig god historie!

Annonse

For et par år siden måtte mannen min være hjemme fra jobb fordi han var syk. Bilen hans står alltid på parkeringsplassen utenfor huset og bilen min pleier å stå i garasjen. Jeg skulle på jobb og rygga ut av garasjen, men glemte at syk mann betydde bil på parkeringen...... Pang sa det og begge bilene måtte fikses på ;-/

En måneds tid senere greide jeg å fylle full tank med bensin på dieselbilen min.......

Min mor hadde en verre variant. Hun hadde satt diverse poser og vesker inn i bilens bagasjerom - og smalt igjen lokket før hun hadde tatt hodet ut!

*AAAUUUUUUU* :))))

Kom på en garasjehistorie etter inspirasjon fra togli:

For et par år siden skulle jeg rygge ut av garasjen. For en gangs skyld var jeg alene om morgenen og hadde ingen barn med meg, og jeg skulle komm tidlig på jobb. Jeg trykket på knappen for å åpne porten, slengte veske og pc inn i baksetet, satte meg inn, startet, og rygget.

BRRRRRRRRAAAAAAAKKKKKKKKKK sa det...

Porten hadde ikke gått helt opp, og skiboksen og garasjeporten hadde krasjet. Skiboksen vant - og nederste ledd på porten ble helt smadret...

Og jeg måtte tusle inn igjen til mann og barn og fortelle hva jeg hadde gjort...

Uff&uff!!

Jeg har forresten kjørt av gårde en gang med en kake på taket... Det skadet jo ikke _meg_, men kaka var det verre med..he he..

Så jeg lo ekstra godt da jeg var på show med Ingrid Bjørnov og hun sang om sin mor som glemte kaka på biltaket og måtte svinge innom Kuppern's Statoil-stasjon på Bøler og kjøpe boller istedet!! ;-)

For et par år siden skulle jeg rygge ut av garasjen. For en gangs skyld var jeg alene om morgenen og hadde ingen barn med meg, og jeg skulle komm tidlig på jobb. Jeg trykket på knappen for å åpne porten, slengte veske og pc inn i baksetet, satte meg inn, startet, og rygget.

Porten hadde ikke gått helt opp, og skiboksen og garasjeporten hadde krasjet. Skiboksen vant - og nederste ledd på porten ble helt smadret...

Og jeg måtte tusle inn igjen til mann og barn og fortelle hva jeg hadde gjort...

Huff og huff :)))

Mannen min gjorde nesten denne fadesen for en uke siden. Porten var på vei opp, men han kjørte inn litt for tidlig. Hørte en skrapelyd og skjønte at taket på bilen hadde truffet porten på vei opp... Det gikk bra med bilen, men garasjeporten er litt skjev...

Ha ha,,, du og togli passer jo virkelig inn i de stereotypiske vitsene om kvinnelige sjåfører!! ;-)

Annonse

Uff&uff!!

Jeg har forresten kjørt av gårde en gang med en kake på taket... Det skadet jo ikke _meg_, men kaka var det verre med..he he..

Så jeg lo ekstra godt da jeg var på show med Ingrid Bjørnov og hun sang om sin mor som glemte kaka på biltaket og måtte svinge innom Kuppern's Statoil-stasjon på Bøler og kjøpe boller istedet!! ;-)

Svogeren min kjørte rundt med sønnens bæsjebleie på taket en gang. Fant igjen bleia nedi veien hos oss ;))

Uff&uff!!

Kake på taket! Morsomt!

Jeg klarte å legge lommeboka på taket en gang vi var på tur mellom Oslo og Kristiansand og hadde stoppet i Vestfold et sted og spist middag. La lommeboka på taket, satte ungene inn i bilen, og satte meg selv inn - uten lommeboka.

Vi stoppet neste gang i Grimstad. Gikk ut av bilen - og der hadde lommeboka kilt seg fast under takrailsene og var like hel :-)))))

Mannen min prøvde det samme med en mobiltelefon på taket, men den holdt seg bare på plass til første sving. Og ble knust.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...