Gå til innhold

Når man har glemt å ta p-pillene...

Anbefalte innlegg

Gjest spm om P-piller
Skrevet

Jeg er bortreist og glemte p-pillene mine hjemme. Jeg bruker dem ikke som prevensjon nå, men for å kontrollere eggløsningsmerter og PMS. Hvor lenge kan jeg være uten p-pillene før det blir kluss med systemet. Har gått på dem tre uker for så å være en uke uten da jeg fikk mensen.

Skrevet

Kluss blir det vel så fort du ikke tar den pillen du skulle til rett tid. Så når du nå ikke får begynt på neste brett som du skulle så må du regne med noe kluss, sannsynligvis i form av blødningsforstyrrelser. Men det er ikke verre enn at du begynner med pillen igjen så fort du har anledning, når du ikke bruker dem som prevensjon så trenger du heller ikke passe på at du bruker annen prevensjon i tillegg til du har brukt dem i 14 dager om du ikke begynner på mensens første dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...