Gå til innhold

Usmakelig eller morsomt?


Gjest tv-titter

Anbefalte innlegg

Gjest tv-titter

Begynner de norske langrennsgutta å bli usmakelige eller er dette morsomt?

http://www.vg.no/sport/ol/2010/artikkel.php?artid=579485

Odd-Bjørn har sunket noen hakk hos meg i det siste. Lars Berger hever seg ikke akkurat han heller. Ikke rart Tora lot være å hilse til og takke broren etter gullet sitt. Petter trenger man vel ikke å si noe mer om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gøy med langrenn

Ja - jeg synes det var artig. Lo godt jeg.

Og Petter - han har jammen gjort langrenn gøy å se på igjen. Og at han er tøff i trynet - hva gjør det? Og at han slenger litt ang svenskene er vel ikke rart? Han får jo så hatten passer derfra også.

Jammen godt alle langrennsløperne er like kjedelige og trauste som svenskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tv-titter

Ja - jeg synes det var artig. Lo godt jeg.

Og Petter - han har jammen gjort langrenn gøy å se på igjen. Og at han er tøff i trynet - hva gjør det? Og at han slenger litt ang svenskene er vel ikke rart? Han får jo så hatten passer derfra også.

Jammen godt alle langrennsløperne er like kjedelige og trauste som svenskene.

Joda, det er morsomt med noe av det Petter klarer å trykke ut av seg, men han bør være såpass til kar at han gratulerer konkurrenter. Han er noe høy på seg selv, den gutten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at du syns disse er gode forbilder for barna dine!

''Gøy at du syns disse er gode forbilder for barna dine!''

For det første har jeg slett ikke sagt det.

For det andre er det ingen som er 100% gode forbilder, ingen er 100% perfekte. Kanskje med unntak av Mor Teresa. Jeg hadde nær sagt heldigvis.

Jeg har ingenting imot at Petter og Odd-Bjørn skulle være forbilder for ungene mine. :o) Litt fleip av den typen tåler man. Ingerid selv lo jo godt av fleipen til Lars Berger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gøy med langrenn

Joda, det er morsomt med noe av det Petter klarer å trykke ut av seg, men han bør være såpass til kar at han gratulerer konkurrenter. Han er noe høy på seg selv, den gutten der.

Så du på i går - på stafetten?

Det første han gjorde når han klarte å reise seg etter han kom i mål var å gå bort og gratulere svenskene med gullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gøy med langrenn

Gøy at du syns disse er gode forbilder for barna dine!

Jeg synes disse er gode forbilder for barna våre ja. Litt uskyldig moro må man da tåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Gøy at du syns disse er gode forbilder for barna dine!

Hvorfor setter du likhetstegn mellom det å synes noe er morsomt og det å være gode forbilder for barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du på i går - på stafetten?

Det første han gjorde når han klarte å reise seg etter han kom i mål var å gå bort og gratulere svenskene med gullet.

''Det første han gjorde når han klarte å reise seg etter han kom i mål var å gå bort og gratulere svenskene med gullet.''

Det la jeg merke til også. :o) Den fleipingen og "hetsingen" som er mellom nordmenn og svensker (begge veier) før løpene er da bare for moro - og det regner jeg med alle involverte parter skjønner utmerkt godt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg synes de oppfører seg barnslig, men det er høyst menneskelig i sådanne stunder.

Northug er vel "tøff i trynet", og ville ikke likt om barnet mitt oppførte seg slik i konkurranser (ref. "gode forbilder" nedenfor her), men han er en artig fargeklatt i sirkuset :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest liljana

Hvis man ikke tåler såpass må man slå av tv'n. Elsker Petter's kommentarer:) Kjedelige a4 mennesker har vi nok av i norsk langrenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...