Gå til innhold

Faiza Ashraf funnet død, ingenting i Aftenposten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det står på forsiden på aftenposten.no i hvert fall.

Er ikke Aftenposten Aften en lokalavis for Oslo? Faiza er fra Bærum og ble funnet i Asker.

Uansett om hun er fra Otta eller Bærum synes jeg saken er såpass ille at den fortjener forsiden, skjønner ikke helt prioriteringene til Aftenposten her.

Annonse

Gjest Elextra

Saken var på nyhetene i dag tidlig, rart om de ikke har rukket å få det med i Aften.

Hvor interessant kan det være hva som er grunnen til at de ikke fikk det med i Aften Aften?

Og hvorfor gidder jeg å skrive dette?

Ja ja ;)

Kan det være av hensyn til pårørende eller etterforskning at de ikke vil skrive noe før de er helt sikre på detaljene rundt drapet? selv om jeg synes det er rart at journalister tar så mye hensyn, er vant til det motsatte.

Hvor interessant kan det være hva som er grunnen til at de ikke fikk det med i Aften Aften?

Ja ja ;)

''Og hvorfor gidder jeg å skrive dette?

''

Det er sikkert et eller annet du prokrastinerer akkurat nå.

*på seg selv kjenner man kanskje andre*

Ja ja ;)

Det kan være interessante årsaker bak valgene om å gjøre det ene eller det andre.. For et merkelig svar.

Annonse

Gjest Elextra

Det kan være interessante årsaker bak valgene om å gjøre det ene eller det andre.. For et merkelig svar.

Vi har jo allerede svart at det nok har med trykningstiden å gjøre, hvor interessant kan det da være å spekulere videre?

Eller tenker du kanskje at Aftenpostens redaktør er involvert i ugjerningen?

hidi, the scorpion

Det har vært på nyhetene hver time siden klokken ti i dag morges, da det ble offentliggjort.

Mine første tanker går til familien, som har lidd i tre uendelige uker, ikke hvem som "glemmer" noen.

Synes du utviser lite respekt mens avisen viser respekt...

Vi har jo allerede svart at det nok har med trykningstiden å gjøre, hvor interessant kan det da være å spekulere videre?

Eller tenker du kanskje at Aftenpostens redaktør er involvert i ugjerningen?

Jeg spekulerer da ikke videre etter det. Jeg vet heller ikke hvorfor du gidder å skrive dette.

Det har vært på nyhetene hver time siden klokken ti i dag morges, da det ble offentliggjort.

Mine første tanker går til familien, som har lidd i tre uendelige uker, ikke hvem som "glemmer" noen.

Synes du utviser lite respekt mens avisen viser respekt...

??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...