Gjest Lajsa Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Hvorfor er ikke denne tragiske saken på forsiden av i det minste Aftenposten Aften i dag? Forstår det ikke... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Det står på forsiden på aftenposten.no i hvert fall. Er ikke Aftenposten Aften en lokalavis for Oslo? Faiza er fra Bærum og ble funnet i Asker. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Tror Aften trykkes ganske tidlig, men her er det jo med: http://www.aftenposten.no/ 0 Siter
Gjest Lajsa Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Det står på forsiden på aftenposten.no i hvert fall. Er ikke Aftenposten Aften en lokalavis for Oslo? Faiza er fra Bærum og ble funnet i Asker. Uansett om hun er fra Otta eller Bærum synes jeg saken er såpass ille at den fortjener forsiden, skjønner ikke helt prioriteringene til Aftenposten her. 0 Siter
Gjest Lajsa Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Tror Aften trykkes ganske tidlig, men her er det jo med: http://www.aftenposten.no/ Saken var på nyhetene i dag tidlig, rart om de ikke har rukket å få det med i Aften. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Send mail til Aftenposten Aften og spør de, det er vel bare redaktøren som kan svare på prioriteringslisten til avisa. Det har stått på nettsiden til Aftenposten i hele dag. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Saken var på nyhetene i dag tidlig, rart om de ikke har rukket å få det med i Aften. Hvor interessant kan det være hva som er grunnen til at de ikke fikk det med i Aften Aften? Og hvorfor gidder jeg å skrive dette? Ja ja 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Kan det være av hensyn til pårørende eller etterforskning at de ikke vil skrive noe før de er helt sikre på detaljene rundt drapet? selv om jeg synes det er rart at journalister tar så mye hensyn, er vant til det motsatte. 0 Siter
frosken Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Hvor interessant kan det være hva som er grunnen til at de ikke fikk det med i Aften Aften? Og hvorfor gidder jeg å skrive dette? Ja ja ''Og hvorfor gidder jeg å skrive dette? '' Det er sikkert et eller annet du prokrastinerer akkurat nå. *på seg selv kjenner man kanskje andre* 0 Siter
Gjest tidligere ansatt Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Saken var på nyhetene i dag tidlig, rart om de ikke har rukket å få det med i Aften. Pressekonferansen var ikke før klokken ti. Har garantert med når Aften Aften går i trykken å gjøre. 0 Siter
Gjest Lajsa Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Pressekonferansen var ikke før klokken ti. Har garantert med når Aften Aften går i trykken å gjøre. Hm, ja, det må være årsaken. 0 Siter
Gjest Lajsa Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Hvor interessant kan det være hva som er grunnen til at de ikke fikk det med i Aften Aften? Og hvorfor gidder jeg å skrive dette? Ja ja Det kan være interessante årsaker bak valgene om å gjøre det ene eller det andre.. For et merkelig svar. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 ''Og hvorfor gidder jeg å skrive dette? '' Det er sikkert et eller annet du prokrastinerer akkurat nå. *på seg selv kjenner man kanskje andre* Ja, er det ikke det man har dol til? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Ja, er det ikke det man har dol til? Jo, tidsfordriv og intetsigende innlegg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Det kan være interessante årsaker bak valgene om å gjøre det ene eller det andre.. For et merkelig svar. Vi har jo allerede svart at det nok har med trykningstiden å gjøre, hvor interessant kan det da være å spekulere videre? Eller tenker du kanskje at Aftenpostens redaktør er involvert i ugjerningen? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Det har vært på nyhetene hver time siden klokken ti i dag morges, da det ble offentliggjort. Mine første tanker går til familien, som har lidd i tre uendelige uker, ikke hvem som "glemmer" noen. Synes du utviser lite respekt mens avisen viser respekt... 0 Siter
Gjest Lajsa Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Vi har jo allerede svart at det nok har med trykningstiden å gjøre, hvor interessant kan det da være å spekulere videre? Eller tenker du kanskje at Aftenpostens redaktør er involvert i ugjerningen? Jeg spekulerer da ikke videre etter det. Jeg vet heller ikke hvorfor du gidder å skrive dette. 0 Siter
Gjest Lajsa Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Jo, tidsfordriv og intetsigende innlegg. Takk skal du faen meg ha. 0 Siter
Gjest Lajsa Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Det har vært på nyhetene hver time siden klokken ti i dag morges, da det ble offentliggjort. Mine første tanker går til familien, som har lidd i tre uendelige uker, ikke hvem som "glemmer" noen. Synes du utviser lite respekt mens avisen viser respekt... ?? 0 Siter
frosken Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Ja, er det ikke det man har dol til? Jepp:-) Dol er en tumleplass for prokrastinerere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.