Gå til innhold

200 katter hos en tilsynelatende normal mann


Gjest Vageroen

Anbefalte innlegg

Gjest Vageroen

Det her grenser jo til det psykelige. Han sier han forsker på de og nekter å gi de p-piller. Leiligheten så helt forferdelig ut

Han virker jo ganske oppegående. Men når han ikke selv ser at han må gjøre noe med situasjonen så er jeg glad dyretilsyn og naboer gjør noe. En skal ha stor toleranse for hvordan den enkelte velger å leve sitt eget liv. Men når det går ut over andre samt uskyldige dyr så er det noe annet.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/telemark/1.7012384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har ikke vært ute av eiendommen på ett år, men han driver forskning? hehe, tror nok denne mannen har litt skrudde ideer. Hvis han skal bevise det han hevder må han jo være en slags dnaproffesor eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke nødvendigvis noen motsetning mellom å være forstyrret og oppegående.

Hvis du med oppegående,mener intelligent,så kan jeg istemme det.Jeg er intelligent,men har UPF.Det er ofte slik at de mest intelligente mennesker har mest problemer med psykiatri,fordi de grubler mer på saker og ting en andre.Så å være glup,kan føre med seg et tveegget sverd.Man kan muligens være mer motagelig for grublerier og ha feil tankegang,spesielt om man har lite nettverk og derfor kan bli noe issolert.At man har en god jobb,kan motvirke dette.Denne mannen virker kav ruskende gal.Heldigvis har jeg bare en katt,sterilisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars katter.

Håper han blir fratatt de fleste, for de kan neppe leve under gode forhold..

Ut fra bildet så det ut til at kattene var både velnærte og fine i pelsen heldigvis, men det er selvfølgelig ikke holdbart med 191 katter i samme, lille hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE normalt å leve under slike forhold!

Selvfølgelig må det være noe galt med en person som synes det er ok å bo i en søppelhaug, og som ikke går ut av huset på måneder og år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest profile

Han burde hatt en stall (eller heter det noe annet når det gjelder katter?) eller noe å ha dem i om han forsker på dem, da tror jeg ikke folk hadde syntes at det hadde vært så rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...