Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I et tidligere innlegg hadde jeg noen spm iforbindelse med fjærning av galleblæra. Nå ble operasjonen utført som såkalt kikhullsoperasjon og jeg fikk stiftet igjen sårene.Over sårene fikk jeg en slags plaster av hud.Disse kunne jeg dusje med. Men jeg skal begynne på babysvømming med babyen min og lurer på om jeg bør/må holde meg på land den første gangen (det er møte en gang i uken).Den første gangen varer bassengoppholdet et kvarter.Kan jeg hoppe i eller ikke? Hvis ikke, er det isåfall noe jeg kan gjøre/ha på for å holde det tørt slik at jeg kan i bassenget?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34348-om-%C3%A5-bade-etter-operasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg foreslår at du venter med å hoppe i bassenget til 2-3 uker etter inngrepet. Det er imidlertid ikke mulig å gi deg et sikkert svar da det er individuelt hvor raskt sår gror. Jeg synes derfor du bør spørre legen sin 1-2 dager før du ønsker å begynne med babysvømmingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...