Gå til innhold

Fredagsspøken

Anbefalte innlegg

Gjest liregutten
Skrevet

En kåt liten faen på låven satt! Han venta på jenta han før hadde tatt. Men jenta var sein, og gutten var klein! Han måtte ty til gårdsgutten Svein!

Gjest liregutten
Skrevet

Hvordan vet du at din kone er død? Sexen er som vanlig, men oppvasken hoper seg opp!

Gjest liregutten
Skrevet

Mamma var gravid og spurte lille Ole: Ønsker du deg mest en søster eller bror? "Aller helst ønsker jeg meg en gyngehest, men det tåler vel ikke fitta di..."

Gjest liregutten
Skrevet

Hva kaller du en mann med en halv hjerne? Begavet.

Gjest liregutten
Skrevet

Hva sa Gud etter han skapte Adam? "Jeg kan bedre enn dette."

Skrevet

Hvordan vet du at din kone er død? Sexen er som vanlig, men oppvasken hoper seg opp!

Likte de andre "feministiske vitsene, utenom den 2 vitsen. Den ble litt for mannsjåvinistisk igjen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...