Gjest Oppan Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Penis strap-on. Har du forsøkt dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Har ikke prøvd, men vært sammen med en som gjerne ville prøve. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dame 35 år Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Som en del av vorspielet da? For å virke opphissende? Dama får jo ikke akkurat orgasme av denne type sex? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Høres helt vanvittig ut i mine ører. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fint å være åpen for ting Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ikke strap on men med vibrator Trodde ikke det skulle gi meg noe særlig, men han var litt rompefiksert så jeg prøvde Han likte det og jeg ble faktisk veldig opphisset av det. Ant så er det dette med å kunne gi god nytelse til partneren som er så tilfredsstillende Jeg gidder ikke henge meg opp i slike tåpelige tanker som homotendenser ol. Det er kjent at anus er en erogen sone for mange og menn har faktisk plasser der bak som er et plus Hvis min mann synes slikt er godt så er det helt greit for meg. Jeg er også glad i analsex selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg er liker å prøve det meste, men akkurat dette ville vært veldig turn off for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest usja meg, kan ikke for det. Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ikke strap on men med vibrator Trodde ikke det skulle gi meg noe særlig, men han var litt rompefiksert så jeg prøvde Han likte det og jeg ble faktisk veldig opphisset av det. Ant så er det dette med å kunne gi god nytelse til partneren som er så tilfredsstillende Jeg gidder ikke henge meg opp i slike tåpelige tanker som homotendenser ol. Det er kjent at anus er en erogen sone for mange og menn har faktisk plasser der bak som er et plus Hvis min mann synes slikt er godt så er det helt greit for meg. Jeg er også glad i analsex selv Hm, dette ville sikkert min mann likt, men jeg greier det ikke. syns det er helt ÆSJ!!! Stakkars mannen min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uggabugga hoho Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Faren er at mannen kanskje får smaken på dette og vil prøve en ekte mann ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.