Gå til innhold

Fyrvokteren - Läckberg


Bookworm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tidligere ute! Fikk biblioteket her i byen til å få tak i den fra et annet bibilotek (tror det var Gjøvik) - så jeg leste den for ca to uker siden :-)))))))

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest i hele dag jeg også - hadde endelig fått den i bokhandelen her... Leste at den fikk litt lunken kritikk, men sålangt synes jeg den er kjempebra! På høyde med Steinhuggeren, som i mine øyne er den beste av Läckberg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Har lest i hele dag jeg også - hadde endelig fått den i bokhandelen her... Leste at den fikk litt lunken kritikk, men sålangt synes jeg den er kjempebra! På høyde med Steinhuggeren, som i mine øyne er den beste av Läckberg... :)

Så bra :o) Jeg får den fra biblioteket i neste uke :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en helt ny bok?

Ja, den kom ut rundt juletider på svensk, og den norske oversettelsen kom akkurat nå:-) Den siste i serien om Patrick Hedstrøm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest i hele dag jeg også - hadde endelig fått den i bokhandelen her... Leste at den fikk litt lunken kritikk, men sålangt synes jeg den er kjempebra! På høyde med Steinhuggeren, som i mine øyne er den beste av Läckberg... :)

Steinhuggeren går på NRK1 i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tidligere ute! Fikk biblioteket her i byen til å få tak i den fra et annet bibilotek (tror det var Gjøvik) - så jeg leste den for ca to uker siden :-)))))))

Kos deg!

Hey, åsså jeg som trodde at jeg var heldig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den kom ut rundt juletider på svensk, og den norske oversettelsen kom akkurat nå:-) Den siste i serien om Patrick Hedstrøm...

Har den kommet i pocketform?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste de siste sidene i dag - synes det var en kjempebra bok :) Likte spesielt at den skifter mellom nåtid og fortid...

Vel var det enkelte ting jeg forsto litt for tidlig, men det er jo også en tilfredsstillelse å se at man har rett... Hehe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...