Bookworm Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 YES!! Var den første som fikk den her jeg bor (fra biblioteket) - gjett om jeg skal lese i kveld a:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Jeg tidligere ute! Fikk biblioteket her i byen til å få tak i den fra et annet bibilotek (tror det var Gjøvik) - så jeg leste den for ca to uker siden :-))))))) Kos deg! 0 Siter
miia Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Har lest i hele dag jeg også - hadde endelig fått den i bokhandelen her... Leste at den fikk litt lunken kritikk, men sålangt synes jeg den er kjempebra! På høyde med Steinhuggeren, som i mine øyne er den beste av Läckberg... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Har lest i hele dag jeg også - hadde endelig fått den i bokhandelen her... Leste at den fikk litt lunken kritikk, men sålangt synes jeg den er kjempebra! På høyde med Steinhuggeren, som i mine øyne er den beste av Läckberg... Så bra ) Jeg får den fra biblioteket i neste uke ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Skrevet 28. februar 2010 Er det en helt ny bok? Ja, den kom ut rundt juletider på svensk, og den norske oversettelsen kom akkurat nå:-) Den siste i serien om Patrick Hedstrøm... 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Skrevet 28. februar 2010 Har lest i hele dag jeg også - hadde endelig fått den i bokhandelen her... Leste at den fikk litt lunken kritikk, men sålangt synes jeg den er kjempebra! På høyde med Steinhuggeren, som i mine øyne er den beste av Läckberg... Steinhuggeren går på NRK1 i morgen:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Skrevet 28. februar 2010 Jeg tidligere ute! Fikk biblioteket her i byen til å få tak i den fra et annet bibilotek (tror det var Gjøvik) - så jeg leste den for ca to uker siden :-))))))) Kos deg! Hey, åsså jeg som trodde at jeg var heldig:-) 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Ja, den kom ut rundt juletider på svensk, og den norske oversettelsen kom akkurat nå:-) Den siste i serien om Patrick Hedstrøm... Har den kommet i pocketform? 0 Siter
tusseline Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Jeg fikk den i posten på fredag - gleder meg til å lese den ) 0 Siter
miia Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Steinhuggeren går på NRK1 i morgen:-) Kult! Det skal jeg få med meg, ja 0 Siter
miia Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Leste de siste sidene i dag - synes det var en kjempebra bok Likte spesielt at den skifter mellom nåtid og fortid... Vel var det enkelte ting jeg forsto litt for tidlig, men det er jo også en tilfredsstillelse å se at man har rett... Hehe.. 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Skrevet 1. mars 2010 Har den kommet i pocketform? Nei, det er nok alt for tidlig, i hvert fall på norsk... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.