Gå til innhold

Vedr. gratis e-postadr.


Gjest home.no osv

Anbefalte innlegg

Gjest home.no osv

Har hatt start.no e-post kjempelenge og har vært veldig fornøyd med det, men nå skal de desverre slutte.

I den forbindelsen trenger jeg en ny ekstraadresse, men jeg ønsker at jeg kan legge den inn på thunderbirdkontoen min på pc. Jeg ønsker altså å få e-postene inn på min egen pc, ikke logge meg på "ute" som ved. f.eks. "Yahoo"

Fant home.no og den virker bra, har epost, hjemmeside og kan legge inn e-posten på thunderbird. Men når jeg skal aktivisere kontoen min så sier firefox fra at det er et usikkert nettsted og at det ikke er en sikker kobling, og at sertifikat gikk ut i januar 2009

Jeg blir derfor veldig usikker på om jeg skal tørre å gå videre for å få aktivisert en konto der

Er det noen som kjenner til home.no og kan bekrefte at dette er ok?

Noen andre okey mailadr. som dere vil anbefale som passer mitt bruk?

Gjerne litt enkle adresser bak @ da, så det går ann å bruke til litt seriøst også.

Takker så mye for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

Jeg er fornøyd med min gmail-konto. Der kan du forwarde mail til en annen adresse. Etter du har opprettet mail går du på Settings (oppe i høyre hjørne), Forwarding and POP/IMAP. Der fører du opp adressen du vil ha mailen sendt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister også start.no-adressen min nå. Jeg valgte å opprette en hotmail-adresse, og er foreløpig veldig fornøyd. Jeg hadde hotmail en gang i den mørke middelalderen også, men her har det skjedd MYE, og den nye varianten virker mye bedre enn den gamle, og også bedre enn den som nå legges ned på start.no.

Home.no har jeg aldri hørt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt epost hos yahoo.no og live.no og har vært fornøyd med begge disse. Disse skal det være mulig å få tilgang til i thunderbird, men ikke spør meg hvordan, for jeg har ikke thunderbird.

Jeg ville holdt meg unna home.no fordi de ikke har support. De har lagt ut en epostadresse til support, men de svarer aldri på den. Hvis du f eks skulle få problemer med innlogging, så får du ikke tilgang til kontoen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest home.no osv

Jeg har hatt epost hos yahoo.no og live.no og har vært fornøyd med begge disse. Disse skal det være mulig å få tilgang til i thunderbird, men ikke spør meg hvordan, for jeg har ikke thunderbird.

Jeg ville holdt meg unna home.no fordi de ikke har support. De har lagt ut en epostadresse til support, men de svarer aldri på den. Hvis du f eks skulle få problemer med innlogging, så får du ikke tilgang til kontoen din.

Du har rett i dette med supportmuligheter. Det er verdt å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest home.no osv

Jeg mister også start.no-adressen min nå. Jeg valgte å opprette en hotmail-adresse, og er foreløpig veldig fornøyd. Jeg hadde hotmail en gang i den mørke middelalderen også, men her har det skjedd MYE, og den nye varianten virker mye bedre enn den gamle, og også bedre enn den som nå legges ned på start.no.

Home.no har jeg aldri hørt om.

Har hotmail adresse/r fra før, ønsket en som gikk til maskinen så og si. Har ordnet det nå da, med gmail. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest home.no osv

Jeg er fornøyd med min gmail-konto. Der kan du forwarde mail til en annen adresse. Etter du har opprettet mail går du på Settings (oppe i høyre hjørne), Forwarding and POP/IMAP. Der fører du opp adressen du vil ha mailen sendt til.

Takk. Åpnet opp en gmail. Den lastet jeg først ned til maskinen gjennom en online.no adresse, men så la jeg inn verdiene og får den direkte til postkassen min.

Kjempebra :)

Åpnet også opp en gammel c2i.net adresse etter tips fra en kompis, så nå har jeg til tull også, ved siden av seriøst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...