Gå til innhold

Ustabil av seponering av cipralex


Gjest Uffff

Anbefalte innlegg

Kortversjonen: spiser cipralex 10 mg. Nettopp økt doseringen. Glemte å ta medisinen i 2 dager for to dager siden. + at ytre påkjenninger ble litt større... (noe skjedde)

Tilstanden: i går...går og er forbannet... irritert...snakkesalig..snakker som en foss... mister tråden.. greier ikke roe meg.. kverner på det samme hele tiden.. går i surr for meg.. Faller "vekk" greier ikke roe meg ned.

Tok medisin igjen i dag tidlig: tilstanden: fremdeles hissig.. på morgenkvisten... greier ikke konsentere meg.. en god del timer... går bare og er stresset.. mister grepet... sliter nå kassadama skal ha penger av meg... (telle) (bruke hodet)

Går noen timer... nå er jeg relativt rolig...

Hvorfor skjer det så raskt NHD ?

Jeg merker jo sånn "ojsann...nå rakner det for meg igjen"

Jeg har hatt masse traumer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...