Gjest hypnotika Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 http://www.forskning.no/artikler/2010/februar/242099 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Blå,det er en veldig positiv og healende farge :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Er nok mest tiltrukket av knall rødt (må være rett nyanse), men om jeg skal beskrive meg selv passer kanskje rustrød eller noe sånt bedre? 0 Siter
Gjest gakken den andre Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 bekksvart Ups, svarte på fargen jeg synes passer til depresjon ... Syns ikke blå er en depresjonsfarge. For meg er ikke grå sterk nok til å beskrive en depr. heller. Men *flire* farger jeg blir mest tiltrukket av for tida er rød. Lilla er også en klassiker. Om sommeren liker jeg lyse farger, som hvit, lys rosa, lyseblå osv. Så det er årstidsvariasjoner også. 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Er nok mest tiltrukket av knall rødt (må være rett nyanse), men om jeg skal beskrive meg selv passer kanskje rustrød eller noe sånt bedre? ''Er nok mest tiltrukket av knall rødt (må være rett nyanse), '' Enig! *he he* Men det må være ren, rød farge, og uten det minste ispedd av blått eller gult. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har perioder der jeg liker enkelte farger bedre enn andre (ofte ifht motefarger ;-)), men jeg kommer alltid tilbake til blått som yndlingsfarge. Marine liker jeg ikke, men alle himmelblå farger, indigo, turkis osv liker jeg veldig godt. Skulle likt å vite hva det sier om meg ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.