Gå til innhold

Hvilken farve velger du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gakken den andre

bekksvart

Ups, svarte på fargen jeg synes passer til depresjon ... Syns ikke blå er en depresjonsfarge. For meg er ikke grå sterk nok til å beskrive en depr. heller.

Men *flire* farger jeg blir mest tiltrukket av for tida er rød. Lilla er også en klassiker. Om sommeren liker jeg lyse farger, som hvit, lys rosa, lyseblå osv. Så det er årstidsvariasjoner også.

Er nok mest tiltrukket av knall rødt (må være rett nyanse), men om jeg skal beskrive meg selv passer kanskje rustrød eller noe sånt bedre?

''Er nok mest tiltrukket av knall rødt (må være rett nyanse), ''

Enig! *he he*

Men det må være ren, rød farge, og uten det minste ispedd av blått eller gult.

Annonse

Jeg har perioder der jeg liker enkelte farger bedre enn andre (ofte ifht motefarger ;-)), men jeg kommer alltid tilbake til blått som yndlingsfarge. Marine liker jeg ikke, men alle himmelblå farger, indigo, turkis osv liker jeg veldig godt. Skulle likt å vite hva det sier om meg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...