Gå til innhold

Et rop om... jeg vet ikke hva!

Anbefalte innlegg

Gjest solfryd

Jeg er sååå sliten nå. Ungene klager over vondter her og der, forkjølelse, såre halser, luftsmerter, hodepine, svimmelhet, osv osv osv. Jeg ligger våken om nettene og hører på hosting, henter vann, trøster, oppmuntrer, osv osv osv

Og bikkja har vondt i poten sin pga eksem. Hun driver og slikker seg og slikker seg. Jeg smører med salve jeg har fått av dyrlegen og tar på skjerm sånn at hun ikke skal få slikket seg. Men hva hjelper vel det når det er like ille igjen straks hun får den av?

Så til poenget: Jeg har egentlig nok med meg selv nå. Orker ikke mer av dette. Hva gjør jeg?

Tenker seriøst på å "komme meg ut av situasjonen" og overlate hele sulamitten til mannen min.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343564-et-rop-om-jeg-vet-ikke-hva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest solfryd

Kan ikke mannen ta seg av barn og hund en stund da?

Så for du kommet deg på beina igjen?

Nja... Han er ikke frisk han heller. Dessuten jobber han mye og er lite tilgjengelig. Besteforeldre gidder ikke/kan ikke å stille opp. De har nok med seg og sitt de også.

Barna 11 og 12

Nja... Han er ikke frisk han heller. Dessuten jobber han mye og er lite tilgjengelig. Besteforeldre gidder ikke/kan ikke å stille opp. De har nok med seg og sitt de også.

Barna 11 og 12

Hopp i seng, og sats på at morgendagen er bedre :-)

God natt!

Annonse

Gjest fru krokodille

Synes dere går litt over streken her nå. Men jeg tar det med godt humør. ;-)

Hei du, ikke ment sårende nei. Håper du finner ut av ting uten å måtte gjøre noe så drastisk. Du trenger sikkert å få hvile deg skikkelig? Har du noen som kan avlaste deg litt en stund?

Annonse

Hva med at jeg lar både mann, barn og hund få være i fred og at jeg heller kvitter meg med meg selv? Er det en god idè?

Ikke for ungene dine, for mannen din eller for deg.

Derimot virker det som om du kanskje bør få litt hjelp til å mestre hverdagen - kanskje fra Barnevernet?

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...