Gå til innhold

Er det flere enn meg som er uinteresser i OL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synes fremdeles de skal spille 500 timer mer opera i "alle" kanaler, slik at de forstår hvordan det føles for oss som ikke kaster bort tid på hvem som kan hoppe høyest, springe fort, og lignende barnehageaktiviteter.

Med vennlig hilsen

Gjest høstløv

Jeg

Jeg ser aldri TV og har ikke fulgt en eneste sending, men må innrømme at jeg sjekker om Norge har fått noen nye medaljer hver morgen.

Og jeg synes faktisk at Norge har klart seg bra i OL, de ligger på fjerdeplass, og er den nasjon som har fått flest medaljer i forhold til innbyggertall, og det er andre nasjoner imponert over.

Jeg

Jeg ser aldri TV og har ikke fulgt en eneste sending, men må innrømme at jeg sjekker om Norge har fått noen nye medaljer hver morgen.

Og jeg synes faktisk at Norge har klart seg bra i OL, de ligger på fjerdeplass, og er den nasjon som har fått flest medaljer i forhold til innbyggertall, og det er andre nasjoner imponert over.

Du er en sportsfanatiker sammenlignet med meg! :-)

Med vennlig hilsen

Jeg synes fremdeles de skal spille 500 timer mer opera i "alle" kanaler, slik at de forstår hvordan det føles for oss som ikke kaster bort tid på hvem som kan hoppe høyest, springe fort, og lignende barnehageaktiviteter.

Med vennlig hilsen

Herlig forslag!!

Kunne kanskje få noen av oss bort fra DOL også :-)

Annonse

Neida, man kan DOLe og lytte til opera samtidig!

*effektiv*

;-)

Med vennlig hilsen

Så sant, sant, en perfekt kveld :-)

Men blir litt kjedelig om du tar av på operafronten - uten dine (ja: kvervulerende), med dog så intelligente og underholdende svar!

Det er du garantert ikke, og det er en trøst å lese tråden her..

Blir møtt med vantro på jobb, i nabolaget og sosialt når jeg ikke har snøring på antall medaljer, resultater osv. Myser i aviser og hører uunnngåelig på resulater på radio, men det fester seg ikke helt :-)

Synes det er mer spennende når mine håpefulle har det gøy eller overvinner en barriere i løypa, i bakken eller på skøytebanen.

Urkjedelig hilsen fra

Med vennlig hilsen

Og det var et svært barnslig forslag :-)

brilleslangen

Jeg har sjekket nettavisene på morgenen og har derfor fått med meg hvilke medaljer vi har fått, men har ikke sett på--Vel, nå snakket jeg ikke helt sant, jeg har sett en halv omgang kurling, og jeg så den siste svingen og oppløpssiden på avslutningen av femmila nå i kveld... Utover det har jeg ikke fått med meg stort... :-)

brilleslangen

Med vennlig hilsen

Liker ikke opera heller jeg, så jeg kan spare meg for den... Men jeg har parabol og harderfor et større utvalg kanaler å velge blandt og finner som regel noe å se på. Favorittkanalen min er animal planet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...