Gå til innhold

100 kr i rabatt hos Sas ved kjøp av Grandiosa?


Line

Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer dette da? Er det bare å kjøpe ti Grandiosa, for så å ha dekket en flytur? Høres litt for godt ut til å være sant dette... noe muffens må det være i denne reklamen. Man kan kanskje ikke kombinere rabattkupongene, slik at man må bruke fem kuponger på fem forskjellige reiser?

Noen som har gått fem på, eller som er blitt litt klokere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest googling

Har aldri hørt om dette før jeg leste det i din tråd, men noen google-svar:

http://www.stabburet.no/eway/default.aspx?pid=226&trg=Content_4657&Main_4751=4789:0:10,1916:1:0:0:::0:0&Maincontent_4789=4657:0:10,1138:1:0:0:::0:0&Content_4657=4643:47097::1:4660:2:::0:0&kwid=10,1138

''Imidlertid er det ikke mulig å samle opp flere rabattkuponger. Du kan altså ikke kjøpe ti Grandiosa-esker og kreve 1000 kroner i avslag fra SAS.''

http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article3415650.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 rabatt pr. bestilling:-)

Jeg får kjøpe én Grandiosa da, så får jeg billett fra Oslo til Trondheim for 490 kroner i april :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kjøpe én Grandiosa da, så får jeg billett fra Oslo til Trondheim for 490 kroner i april :-p

Og en utsøkt middag i tillegg *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en utsøkt middag i tillegg *ler*

Haha... akkurat det kan vel diskuteres. Pizza er innkjøpt, men det spørs om den blir liggende til barna kommer hjem igjen på torsdag. Jeg er ikke begeistret for Grandis i det hele tatt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha... akkurat det kan vel diskuteres. Pizza er innkjøpt, men det spørs om den blir liggende til barna kommer hjem igjen på torsdag. Jeg er ikke begeistret for Grandis i det hele tatt... :)

Ikke min favoritt heller dette. Men det fungerer dersom man har veldig dårlig tid eller dårlige kokemuligheter. Tyr nok til denne et par ganger i året:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...