Gå til innhold

Hvilken nettleser har du?


Gjest Deilig med ren maskin

Anbefalte innlegg

Gjest Deilig med ren maskin

Har hatt IE "på siden" men den har hengt og hengt på min maskin.

Etter å ha ryddet maskinen er jeg ikke en gang interessert i å ha den der tror jeg.

Har brukt Firefox. Liker den, men den har faktisk også hengt litt på maskinen. Den har hengt så lenge at jeg har måttet trykke den bort og starte opp igjen. Det har skjedd etter rydding også men da har den ordnet seg selv etter noen få minutter.

Har hørt positivt om Opera og Chrome, og kan jo teste dem begge ut.

Hvilken nettleser bruker du? Hva er positivt med den du bruker og hva kunne du tenkt deg å forandre litt på?

Hvilken nettleser bruker du IKKE, og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har google chrome. Ble vant til den etter å ha sittet og bannet i et par dager og nå liker jeg den bedre enn IE. Bl.a. digger jeg at man kan bruke adresselinja som søkefelt for google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanskje til hjelp

Hvis nettleseren din henger seg opp er det ikke den det er noe gale med, men noe annet med maskinen, det kan være virus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trallallalla

Jeg bruker Firefox fordi da kan jeg kjøre NoScript tillegget. Den sikreste måten å surfe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Chrome, og er superfornøyd!

Litt av samme grunn som Lillemus, men også fordi den på generell basis henger mindre, fungerer optimalt på de aller fleste sidene - og er kompatibelt med det meste. Ikke bruker maskinen mye krefter på det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chrome, og er superfornøyd!

Litt av samme grunn som Lillemus, men også fordi den på generell basis henger mindre, fungerer optimalt på de aller fleste sidene - og er kompatibelt med det meste. Ikke bruker maskinen mye krefter på det heller.

Unntaket er nettbanken. Jeg kommer ikke inn i nettbanken (verken posten eller dnb) med Chrome, derfor må jeg ha en nettleser til på maskina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Unntaket er nettbanken. Jeg kommer ikke inn i nettbanken (verken posten eller dnb) med Chrome, derfor må jeg ha en nettleser til på maskina.

Hm, både Nordea og Skandiabanken funker helt som normalt. Tipper at feilen ligger hos dem, ikke hos Chrome... :)

Men det er teit uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...