Gå til innhold

Yrkesrettet attføring


Sh77

Anbefalte innlegg

jeg går på Ya (går på skole)og har lærevansker og konsentrasjonsvansker noe også psykolog hadde under sin utredning skrevet om. Fikk på bakgrunn av det innvilget Ya. Jeg er som regel den som ikke sier ifra høyt om ting og ganske redd for å si ifra. Men saken er at jeg føler jeg har kastet bort 2 år på skolen og har 1 å igjen som jeg ikke vil rote bort. Jeg tør heller ikke melde fra til Nav arbeid om at jeg ikke har fått noe (særlig)ut av skolen(mislykket) jeg har gått på selv etter at det ble vurdert spesial klasse for meg. jeg vet nå rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. har jeg noen rettigheter, siden jeg muligens som psykiater skrev dysleksi med konenstrasjon og lærevansker.

Har nå endelig tatt det opp med rådgiveren på skolen. Jeg har barn og i en vanskelig situasjon. Har jeg noen rettigheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann..jeg synes nå at du skal ta kontakt med ditt lokale nav kontor. Vær ærlig om dine problemer vedr. skolen, kanskje du rett og slett bør på ett nytt tiltak/studierettning. Regner jo ikke med at de kan ta fra deg trygden din, så lenge du er i ett tiltak. Du skriver ikke noe om hvor ganle barna dine er..som enslig mor har du jo en del rettigheter jf. overgangsstønad o.l..sjekk ut på nav. no.. Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...