Gå til innhold

Sport som også sportshatere setter pris på?;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alltid likt kunstløp, og synes friløp menn er flottest. De er så spenstige, hopper så høyt. Begge barna mine går på kunstløp også. Mest minnerike opptreden er Jane Torvil & Christopher Dean fra OL i Sarejavo 84. Husker de fikk full pott med karakterer.

Gjest Elextra

Alltid likt kunstløp, og synes friløp menn er flottest. De er så spenstige, hopper så høyt. Begge barna mine går på kunstløp også. Mest minnerike opptreden er Jane Torvil & Christopher Dean fra OL i Sarejavo 84. Husker de fikk full pott med karakterer.

''Alltid likt kunstløp, og synes friløp menn er flottest.''

Har aldri likt kunstløp, jeg, tror jeg mangler et "kunstløpgen". I den grad jeg liker å se det, liker jeg kvinnene best; de er gjerne mer grasiøse.

*urk* ventet liksom hele tiden på at han skulle dra av seg musklene som et apekostyme, jeg (oppløsningen var litt dårlig) ;)

Kanskje er det meg, men dette er ikke sexy i mine øyne! :)

Det ligger samme klippet ute på you tube i bedre oppløsning. Jeg synes fyren har humor, for utseendemessig finnes han jo ikke kjekk i det hele tatt.

Annonse

''Mest minnerike opptreden er Jane Torvil & Christopher Dean fra OL i Sarejavo 84. Husker de fikk full pott med karakterer.''

Hewlt enig! Jeg så den på youtube i går, faktisk, og den er like flott i dag :-)

*urk* ventet liksom hele tiden på at han skulle dra av seg musklene som et apekostyme, jeg (oppløsningen var litt dårlig) ;)

Kanskje er det meg, men dette er ikke sexy i mine øyne! :)

Det var vel mer ment humoristisk enn sexy, med den muskeldrakten og alle de tilgjorte faktene. Jeg synes det er artig at noen tør å gjøre noe som er helt på tvers av en vanlig kunstløpopptreden. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...