Gjest Supreme pizza Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Hvis man tar vitamintilskudd i tillegg burde det gå bra? 0 Siter
Gjest Supreme pizza Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Du vil få sår på dannelsen! ;O Hva mener du? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Hva mener du? Smileyen indikerte jeg var ironisk. For meg har dannelse med kultur, herunder matkultur å gjøre, og Grandiosa går ikke innunder hva jeg forbinder med matkultur. Ergo, det er ikke særlig dannet - eller dannende - å bare å spise Grandiosa. Tviler sterkt på at det er sunt, uansett vitamininntak ved siden av, men det får heller andre uttale seg om. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Overleve vil du kanskje, men sunt er det ikke og ikke å anbefale. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Ikke hvis du utelukkende spiser grandis og vitamintilskudd nei. Du vil bli feilernært og kroppen din vil ikke funke i lengden. 0 Siter
Humatus Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Smileyen indikerte jeg var ironisk. For meg har dannelse med kultur, herunder matkultur å gjøre, og Grandiosa går ikke innunder hva jeg forbinder med matkultur. Ergo, det er ikke særlig dannet - eller dannende - å bare å spise Grandiosa. Tviler sterkt på at det er sunt, uansett vitamininntak ved siden av, men det får heller andre uttale seg om. Det er ikke særlig "dannet" å spise grandiosa? Neivel? Dannet? Hva har det med mat å gjøre? Spise dannet mat? Greit nok at man må spise dannet ( med det mener jeg da, ikke søle, ikke gape med maten i munnen osv ) Men dannet mat???? Så om en vestkant frue sniker i seg en grandis til lunsj så er hun ikke dannet? Litt fisefin? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Det er ikke særlig "dannet" å spise grandiosa? Neivel? Dannet? Hva har det med mat å gjøre? Spise dannet mat? Greit nok at man må spise dannet ( med det mener jeg da, ikke søle, ikke gape med maten i munnen osv ) Men dannet mat???? Så om en vestkant frue sniker i seg en grandis til lunsj så er hun ikke dannet? Litt fisefin? ''Litt fisefin? '' Antakelig! 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 ''Litt fisefin? '' Antakelig! Ikke det verste man kan bli kalt i Grandiosa-sammenheng!! ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Det er ikke særlig "dannet" å spise grandiosa? Neivel? Dannet? Hva har det med mat å gjøre? Spise dannet mat? Greit nok at man må spise dannet ( med det mener jeg da, ikke søle, ikke gape med maten i munnen osv ) Men dannet mat???? Så om en vestkant frue sniker i seg en grandis til lunsj så er hun ikke dannet? Litt fisefin? Nå sa jo Elextra "å bare spise Grandiose", da ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Nå sa jo Elextra "å bare spise Grandiose", da ;-) GrandiosA. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.