Gå til innhold

«Farmen», «71 grader nord» og Eias «Hjernevask»

Anbefalte innlegg

Gjest Kilotung
Skrevet

Premiere på alle sammen. Hva skal dere se?

Gjest Kilotung
Skrevet

Jeg ser Farmen og tar opp 71 grader nord.

Så avansert du er da! :)

Tenker jeg ser 71 grader nord jeg.

Skrevet

Så 71 grader nord i går. Litt artig. Kommer nok til å følge denne.

Skrevet

Jeg såg farmen :)

var ikke så vanskelig å bestemme seg ;) men det var FØR jeg såg at Zebra sendte Farmen klokken 21:( hadde jeg visst det hadde det blitt 71 grader nord

Skrevet

Jeg så Hjernevask og kommer nok til å fortsette å følge med på den. Liker problemstillingene han tar opp.

• 4 år senere...
Skrevet

Jeg ser Farmen og tar opp 71 grader nord.

Det blir du nok smart av.

Anonymous poster hash: 60a75...367

Skrevet

Hjernevask vil jeg gjerne se. Men har ikke funnet noe info om at det starter igjen. Når og hvor skal det sendes?

20:45 i kveld begynner ny sesong av Folkeopplysningen. Den skal jeg se.

Skrevet (endret)

Au, der gikk jeg også på en smell. Tråden er fra 2010. Da var det nok premiere på Hjernevask ja :P

Men anbefaler Folkeopplysningen altså. I dag, søndag 7. sept. 2014.

Endret av Kalevaala
Skrevet

Au, der gikk jeg også på en smell. Tråden er fra 2010.

Fatter ikke hvorfor folk graver fram eldgamle tråder bare for å slenge en anonym kommentar.

Den kattenavn-tråden på side 2 er også fra 2010.  Vil tro pusen har fått navn for lengst...

Skrevet

Fatter ikke hvorfor folk graver fram eldgamle tråder bare for å slenge en anonym kommentar.

Den kattenavn-tråden på side 2 er også fra 2010.  Vil tro pusen har fått navn for lengst...

Kan være lett å overse datoen hvis man er inne for å søke etter noe og finnet er intresant inleg.g.

Anonymous poster hash: 14b61...8b7

Skrevet

Kan være lett å overse datoen hvis man er inne for å søke etter noe og finnet er intresant inleg.g.

Nei..? Jeg skjønner det fortsatt ikke. Jeg leter aldri rundt etter gamle tråder, og HVIS jeg skulle lete rundt så er jeg vel klar over at tråden kan være gammel, så da hadde jeg SJEKKET.

Jeg skjønner bare ikke motivasjonen. Opplys meg gjerne ;)

(Bortsett fra hvis man vil legge fra seg reklame som i de evinnelige trådene med hilsener som den samme personen har dratt frem flere ganger, og lagt igjen link. )

Skrevet

Antakelig overkjørt for lengst også.

Skrevet

Antakelig overkjørt for lengst også.

Og dypt savnet av sine 27 barn.

Skrevet

Huff, katter. Det er noen sataniske skapninger. Jeg vil ha en gris jeg, sånn med pels. De er koselige. Også vet jeg at da er jeg trygg mot IS.

Anonymous poster hash: 29789...801

Skrevet

Huff, katter. Det er noen sataniske skapninger. Jeg vil ha en gris jeg, sånn med pels. De er koselige. Også vet jeg at da er jeg trygg mot IS.

Liker du ikke is?

Skrevet

Liker du ikke is?

Nei. Liker ikke I engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...