Gå til innhold

Lamictal og smerter, NHD

Anbefalte innlegg

Gjest smerteh
Skrevet

Jeg begynte på Lamictal for over ett år siden og har vært på 200mg x2. Bivirkningene var få bortsett fra hodepine og smerter der jeg måtte ta smertestillende.

Problemet er at jeg nå har endt opp med alvorlige akutte smerter som ingen kan forklare og tanken vedrørende Lamictal har slått meg fordi jeg hadde lignende smerter da jeg startet opp med Lamictal. Jeg får motsatt effekt av f.eks Naproxen og Voltaren. De to preparatene fungerte fint for et par år tilbake.

Det enkleste hadde vært å seponere, men hvis jeg tar feil så kan jeg ende opp enda verre. Det er såvidt jeg holder ut psykisk sånn som det er nå.

Har det blitt rapportert tilfeller av dette? Da tenker jeg både Lamictal som eneste medisin eller i kombinasjon med andre preparater.

Hvis ikke, hvor lenge kan jeg slutte å ta Lamictal og se om jeg merker forandring uten at jeg får alvorlige bivirkninger?

Brukes som stemmningstabiliserende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...