Gjest Jente 17 år med underlivsproblemer Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei! Jeg er en jente på 17 år som vært plaget av mye utflod samt ekstrem kløe i underlivet så lenge jeg kan huske, altså i mange, mange år. Det var ikke før for cirka et år siden at jeg forstod at noe måtte være galt. Kløen er på innersiden av de ytre kjønnsleppene, men i det siste føles det ut som det har spredd seg videre inn mot sjeden. Noen ganger klør det så kraftig jeg får sviende sår. Jeg har prøvd Pevaryl, både krem og vagiator, men dette hjalp ingen ting. Bør jeg oppsøke lege? I såfall, hvor mye koster denne tjenesten? Og er det egentlig soppinfeksjon jeg har? Jeg blir veldig takknemlig om jeg får svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solfryd Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Kløe i skjeden kan også noen ganger tyde på sukkersyke. Du burde få tatt deg en tur til legen. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Om jeg var deg, ville jeg prøvd Canesten stikkpiller og krem. Fåes kjøpt på apotek uten resept. Om ikke det virker, bør du oppsøke lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YotoHama Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Forsøk også å poste innlegget under seksualitet, da vil du sikkert få mange flere svar. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.